3 days.

Hallå alla glada personer!:) Mår ni bra? Ah jag tror det faktiskt ;) Har precis kommit hem från en heldag på stranden :) Vi var på Rörvik. Fast faktiskt så var vi på Styrsö först, jag ska berättamen först ska jag berätta en grej som hände igår ;) Jo det var när hela familjen titta på Allsång, och plöstligt blev Jonathan sur och gick ner, man tänkte ju..nu går han till farmor&farfar eller nåt ;) Men när Allsång var slut och vi gick ner så får man höra att Jonathan är borta. Jah då börja man leta förfullt,och vi hittade inte honom ;o Man blev lite orolig. Men sen så säger Sussie eller Frida att Prolle är vid hamnen och fixar sin båt och då trodde man ju att Jonathan åkte med honom, men endå så skulle han inte göra det, för han brukar alltid fråga. Sen så cyklar Olivia för säkerhetsskull och tittar om Jonathan är vid hamnen..och sen kommer Olivia hem igen..med Jonathan på cyklen..och vi bara ''Åh vad bra, vart har du varit? Då berättar Olivia att hon sett någon som gått på vägen helt ensam och barfota..och jah det var Boni! haha, man blev så förvånad, han hade gått ner till hamnen ensam (alltså inte med Prolle, han visste inte att Prolle var vid hamnen) och tittat på båtarna, han har aldrig gått själv någon gång, alltså vad som helst kunde hända!Och det hade också kommit fram några och sagt ''Vart är din mamma&pappa'' x) Ah, det gör han nog aldrig om igen..uch! Men endå lite roligt att han själv gått ner dit ;)haha. Men nu ska jag berätta om idag istället ;) På morgonen så bestämde vi oss att åka till Styrsö och vara där hela dagen, men innan vi åkte dit gick Frida,Olivia och jag ner och bada vid Hattvik :) Sen efter det så åkte vi. När vi var framme på Styrsö havsbad så ville vi direkt gå ner och bada, men det tråkigaste av allt var att..DET VAR MASSVIS MED MANETER, speciellt brännmaneter också ;( Jah, så vi satt där på stranden och bara titta ut..eller jag kunde iaf doppa mig en gång ;) Men sen bestämde vi oss för att åka till Rörvik istället och se hur det såg ut där. Haha, ni skulle varit med på vägen hem, det var väldigt mycket vågor och några stora stötte man på med, men det var bara kul!:D Och det var så bra att vi åkte till Rörvik, för där fanns inga maneter & det var helt klart i vattnet, perfekt (Y) Där har vi nu tillbringat denna dag, jättekul hade vi och mysigt, det mysigaste var att det åskade..jah det åskade inte hos oss som tur var men borta i Strömstad, åh det var jättemysigt att höra mulret och samtidigt ha sol och badar i vattnet vid kusten ;) Ikväll så ska vi faktiskt på Vallfjäll igen tänkte vi..Olivia&Mamma, sen ska vi fråga Frida om hon vill vara med :) Jah jag kan gärna sitta där uppe hela natten och bara prata och titta på den vackra utsikten, det är livet, fast inte hela ;) Nu är det ju 3 dagar kvar innan vi åker och jah..tiden går fort när man har det så underbart! Men det ska bli skönt också, att träffa alla man känner och träffa Findus med :))) Njut nu av kvällen så synes vi! Ni är grymma (y' PuSs&krAm


(v - Stina har åkt hem idag, och vi skulle ju till stranden och va där hela dagen så vi fick säga hejdå
till henne på morgonen ;) Här har jag tagit ett 'avskedskort' ;)

Nu har jag faktiskt kommit på ett namn till vår båt - Rudolf :D

.Rudolf med den orange färgen.



En jätte cool&fin båt vi såg när vi åkte..Jag tyckte den var urläcker ;D

Styrsö idag :)



Glömde faktiskt säga den allra ''viktigaste'' saken idag ;) Idag såg jag PETTER, jah ni vet han
rapparen ;D haha, jag var så töntig att jag tog fram kameran och tog på han xD
jag gick faktiskt också brevid honom, jag vet..jag är cool ;DDet är han med vita T-shirten.



Idag hade dom iaf satt ut bryggan på Rörvik, då var det MYCKET roligare :D

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback