Åh vad glad jag é!

Hallu!:) Hur är det läget med er? Hoppas det är greeaaat!;) Vet ni, jag har träffat min kompis Johanna E nu! ÅH vad kul det var, alltså jag blev så glad över att se både Johanna&hennes mamma Annika :D Vi hade superkul tillsammans när dom va här! Dom kom ganska tidigt idag, typ vid 11 kom dom. :) Och Johanna hade faktiskt förendrats, då menar jag inte sättet att vara utan hela hon, hon hade blivit jättelång&klippt sig och jah hon var jättejättefin!! Jag är så glad att vi är så bra kompisar också. :D Mycket bra!!(y' Jag tycker om dom så mkt! :)Och bet ni..vi hade bakat muffins och köpt glass till fikat vi skulle äta när dom kom men då hade dom köpt två tårtor! Vi ba, ''VA?'' haha x) Men dom var supergoda faktiskt och jah tack så jättejättemycket för dom!Johanna&Annika ville inte vara med på många kort men jag fick några iaf x) Men det var samma med oss i familjen, ingen typ ville vara med på kort x)) Och deras kamera..jag bara ÄLSKADE den! Fyh vad snygg&superbra systemkamera, alltså min drömkamera kan jag bara berätta! Den tog hur grymt bra bilder som helst! ;D Sen så när dom åkte hem lite senare så blev jag lite ledsen, varför kunde ni inte stannat kvar?! haha. Men jag blev så lycklig att fått träffat dom nu, och jag lovar..jag ska åka TILL FALUN i sommar, jag,linnea&johanna har bestämt det ;D Sen lite senare..typ vid kl.6 så cykla faktiskt mamma&jag till ICA MAXI och handla och sen tillbaka :) Det var faktiskt jätteskönt och roligt, kändes lite i benen men det var bara lite ;) Sen när vi kom hem så duschade vi och sedan blev det en underbart god kvällsmat vi åt, jag åt fil med mangobitar&hallon och blåbär tillsammans :) MUMS! Det var superdupergott (Y) det måste vi äta mer:) Och jah vi köpte dom faktiskt i kartonger men endå så gott för att vara köpta?! Nu ska jag gå ut lite och ta frisk luft sen blir det nog godnatt för mig! Men före det så myser jag nog med en bok och ett glas vatten ;) Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imön!:) Puss&Kram.

BILDER FRÅN IDAG:


DAGENS OUTFIT!

Den ena tårtan vi fick, mumsig vah?:)

Och den andra, visst var dom fina?

Johanna som inte ville vara med på kort x) Men annika fick jag med ;D

Deras braiga kamera!



:))



JOHANNA DU ÄR SÅ FIN&UNDERBAR VÄN!

haha

sötnos.

Johanna♥

Ljus/Light.

BILDER FRÅN DANMARKSRESAN!


Mysiga Danmark!



Ett fint hus som vi åkte förbi

GLADA ELIN!

Här var vi framme i LALANDIA

Sisters (L)

I en sånhär stuga bodde vi i, mysiga vah?:))

VÅRAN STUGA!:D

Här är lite bilder inne i stugan. Erkänn att det är snyggt!

köket.

Matbordet.

Bubbelbadet (Y

Duschen, inte så märkvärdig x)

PlattTV

Banden man fick ha på sig om man skulle bada på LALANDIA

LALANDIA!
rucherbanorna ;D



FORTSÄTTNING FÖLJER...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback