Åska&Mulet.

Halloj!:) Sitter här och tittar ut genom fönstret, det är mulet ute och det har åskat en gång jah jag tror det kommer mer åska eftersom vädret blir allt gråare. Men det är mysigt! Just nu har jag ingenting att göra :/ Jag har packat upp alla mina grejer,städat mitt rum,klippt gräset (halva) och ah vad kan man göra mer? Men jag tror jag tar en råslättrunda om en stund för att piggna till och att vara ute lite :)) Åh vad mysigt det var att vakna upp hemma i morse, det var så skönt att sova i sin egna säng ;) Idag har jag inte gjort så mycket eller kanske lite, städat&packat upp min packning,klippt gräset och suttit vid datorn ;) Sen vet jag inte vad som händer senare idag men det får vi vell se. Imorgon tänker jag iaf vara med en kompis, Lina&jag bestämde oss för att träffa varandra när jag kommit hem så det blir nog Lina imorgon :D Åh, det ska bli kul att få se henne!:) Men nu måste jag gå ut annars så somnar jag x) HA EN UNDERBAR DAG så hörs vi! Kraaaaaam.


obs: SKA FIXA EN NY HEADER SNART!






ibland har man inget liv x)

Här är grejerna jag gjorde mer på Koster

En ailen x)
En liten tavla
En klädhängare..som så småningom ska bli klar ;)

Dagens OUTFIT.



Kommentarer
Postat av: kusinlina.

åh , vad tråkigt att vi inte kunde va! jag ringer dig när du kommer hem från danmark, då måste vi hitta på något! och förresten , tack så jättemycket för det fina vykortet!! jag älskar dig , vi hörs. :) <33

2009-07-08 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback