BILDER.

Hej igen! Nu kommer jag lägga in resten av mina bilder från Danmarksresan&bilder från igår&idag :D Och vet ni..jag har sett på KEVIN igen!! jah ni som inte vet så var Kevin Borg min före detta idol innan och nu så sjöng han på Allsång och jag bara tycker om han fortfarande!:D HANS PERSONLIGHET ÄR FÖR UNDERBAR!♥ Så nu tror jag han är min idol igen faktiskt x) haha. Föresten så glömde jag säga att det är TRÄNING imorgon!:) Så kul att träna igen både att spela fotboll&träffa alla mina underbara fotbollsvänner!:D Och det blir bara bättre..för imorgon kommer Johanna vara här före! Jihoo.äntligen så är vi igen!:D Det ska bli så kul!♥ Så imorgon kommer det bli en bra dag! Och det sista och det viktigaste vad jag har o säga är faktiskt att jag är med i en fototävlig nu! Jah den är faktiskt på svenskaspel.se och vet ni vad man kan vinna? EN SYSTEMKAMERA!?:D och den är så braaaa, och ni kommer nog inte tro det men den kostar hela 20.000 kr!!;o så man får passa på verkligen, och det jag har o säga är att ni skulle varit så underbart snälla (det är ni redan!) om ni skulle lämnat en röst på min bild, och tack så hjärtligt mycket isåfall!♥ Så här är direktlänken till mitt bidrag, http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=4707 :D Hoppas ni vill göra det!:) Men nu får ni njuta av bilderna så hörs vi! PUSS&KRAM♥


BILDER FRÅN IDAG!


:)

Älskar dig!

Du är vacker :)

mjuuukglaass♥



haha, solbruuudar (y'



haha, Stans staty i vattnet hade fått en midsommarkrans runt huvudet x)

Jag o mitt tugummi - fotograf: AMANDA.

puhh..vilken min xD

WeTWofoREvEr!


BILDER FRÅN DANMARK!


Den sista karusellen vi åkte var typ som lisebergstornet fast lite lägre och det var ju i
legoland ;)

Utsikten! Inte så bra bilder eftersom det regna och man tog kort genom ett fönster.





Det fanns också LONDONS HÖGHUS uppbyggda av Lego där!:)

haha, det fanns också en gubbe som satt på en bänk och skulle då föreställa sovande, och
så hörde man ljud ifrån han alltså snarkningar x)

CLOWNER

:P


INNE PÅ LALANDIA!

en liten kiosk

badlandet

Åh det var så kul, för när man var där vid badlandet så fanns det en stor tunna
över oss som fylldes med vatten och när tunnan var full så började det plinga
och sen så bara den hälldes över allt, haha.

Åh rucherbanorna var ju bäst!



dom här var nog en av dom bästa ruscherbanorna!:D Jo man åkte med en typ madrass som man skulle ligga
på mage på, sen så åker man i en av en ruscherbana och det är som vanligt en stund (alltså som att åka i en ruscherbana) men sen så ser man bara ett hål och när man åker igenom det så åker man i en stor ruscherkana
som var sååkuul!:D

Försökte ta kort på en som åkte men det blev bara dåligt.

strömmen







En mysig liten grotta där man kunde bada i typ discofärger :)

Det fanns också vågor som kom ibland i vattnet, dom var faktiskt bamsestora tyckte jag!:D

Skåpen. dom tyckte jag var rätt fräcka ;)

DET VAR ALLT! väldigt många bilder om man tänker på allt jag lagt in x) Men nu har ni iaf sett dom!:D


Kommentarer
Postat av: Amanda Johanssom :)

jag röstade på din bild(: skitfin, förresten!:D

hoppas du vinner<3

kram(:

2009-07-22 @ 12:20:44
Postat av: Amanda Marklund

Ja de verkade som om ni hade det jätte kul i Danmark men jag måste ju kommentera våra underbar dagar med vi hade så kul och jag älskar dig så gumman kram <3

2009-07-22 @ 15:28:12
Postat av: Elin :))

Svar till...



Amanda Johansson : Vad kul att du gjorde det och tack föresten!:D Jah det får vi hoppas ;)<3

Amanda Marklund : Jah, vi hade superkul i Danmark men vi hade också superkul när du var här hemma!:D Saknar dig redan och älskar dig med!<3

2009-07-28 @ 18:44:14
URL: http://beeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback