Black or White - Love it!

Hej!:) Vad gör ni ? Jag själv sitter här och skrattar för mig själv fortfarande efter den videon jag la in för några minuter sedan, haha! Alltså som jag sa förut, vad är det med honom?! x) Han är så strange! haha. Endå om man tycker det är oljud så vill man lyssna på det igen, iaf jag ;) Idag har ju solen varit framme en väldigt lång stund och det betyder, sooola!:D Och det gjorde Olivia&jag en bra stund, så sköönt! Vet ej om jag har fått så mycket färg men något har jag vell kanske ;) Olivia och jag spela också kort,åt melon&dansa ute på terassen med x) Och gissa vilken låt..jo faktiskt Mjs låtar :) Jag tycker vissa av dom är så bra faktiskt! T.ex Black or White & Bille jean, låtarna får mig att börja släppa loss, haha. Om typ en halvtimme så ska jag börja gå till Målevi, träning idag. :) Vilka kommer? Och föresten, Tessan jag skulle svara på din blogg om några killar skulle träna med oss men du hade lösen så det gick inte, men ah det är det, eller det har varit dom gångerna som har varit men idag vet jag ej, vi får vell se!;) Efter träningen så cyklar jag vell hem & sedan vet jag inte vad som händer då, vi får vell se ;) men nu ska jag börja ta på mig! Ha det så bra, puss&kram.


När man är ensam med Olivia hemma så blir det alltid tid till att spela kort ;)

Vi öppna också mammas&pappas fönster och hade hög musik på och dansade då på
terassen, hoppas ingen såg oss! ;D

uuu, olivia diggar låten ;)

:)

Wiiii!

mee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback