Brådis.

Hej!:) Jag är verkligen ledsen att det inte blev något bloggande igår men jag hann helt klart inte :/ Igår så var jag med Hilda hela dagen+att hon sov över tills idag :) Vi har hatt det jätteskojj! Det blev typ 50 bilder som jag har tagit. Vi var ute i skogen och hade piknik och samtidigt prata och sånt,sen pyssla vi,gjorde en så fin&mysig måltid till familjen på kvällen och massor av mer kul! Men nu kan jag faktiskt inte skriva mer för jag har ganska bråttom, ska till Knallen eller Stan jag vet inte vilket?x) Men vi ska iaf dit. Jag tror det är REA nu också ;) Och vi ska åka om en stund&jag måste hinna göra mig igoning innan! Bilder från igår kommer senare idag!:) Ha en fortsatt bra dag så ses vi senare!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback