För att göra en regndag mysigare..tänd ljus!

Hallå bloggen!:) Hoppas ni har det bra, här hemma så regnar det bara och som ni säkert vet så sitter jag vid datorn men jag har mysigt endå..jag har faktiskt tänt några ljus i mitt rum som står framför mig! Åh det är så mysigt♥ I morse så var jag hemma hos Wennerstens och mata djuren, jah familjen har faktiskt åkt till Turkiet och då frågade dom mig om jag ville passa djuren från igår till nästa Onsdag, och självklart sa jag ja, (jag har passat djuren förut) och det är inte så mycket att göra heller, jag ska bara passa katten Tarzan& Kaninen Doris..och dom är så snälla!:) Får lite dåligt samvete bara om jag ska ta in Doris i huset, hon är ute i sin bur nu i regnet, fast jag tror hon klarar sig..dom har faktiskt lagt en handuk över halva buren så hon kan vara torr, och det är bra :) Igår så var jag med Johanna!:) Vi hade så roligt! Och vi var hemma hos mig också ;) Vi åt mat,prata&skratta,cykla till kiosken,var hos Johanna typ i 5 minuter&mycket mer!:) Johanna,jag+ våran humor? Den är så underbar x) haha. Sen blev det träning på kvällen, ah den var verkligen kul! Vi har inte tränat/hatt fotbollsträning på typ jättelänge känns det som och jah man var väldigt seg på planen igår..haha, alla bara skratta,men jag tyckte det bara var kul med träningen ;) Vi var också 4 tjejer bara igår, men sen så var 3 killar med oss också, Jesper,Kevin&Felix ;) det var faktiskt ganska kul att spela med dom, fast snabba var dom x) Sen när träningen var slut så stanna vi en liten stund med Amanda men sen så cykla vi hem, på vägen hem så hämtade jag samtidigt min jacka hos Johanna som jag hade glömt. Sen när jag kom hem så var Mormor&Morfar hemma och skulle passa oss..Mamma&pappa var på Oaskonfransen i BoråsHallen. Åh, det var så kul när dom var här!♥ Vi spela också lite kort på kvällen tillsammans..bara jag,Olivia,mormor&morfar :)) Jah..idag så ska jag inte göra någonting bestämt..eller kanske det blir Sara P på kvällen..jag ska fråga henne om hon vill följa med till torsdagskvällen :) Och efter det så kommer också ungdomsoasen och berättar lite, det ska bli kul att höra!:) Men nu ska jag klä på mig och sen fortsätta mysa ;) Hade bäst&ha en fortsatt bra dag! Kraaaaam.




Här kommer bilder från igår! Johanna som fotograf, här kokar vi pasta ;D

FOTOGRAF: Johanna, sööötnosss.

Här står jag då och håller på med våran mat ;)

Johannas mamma har nog rätt, detta är Ungdomsmat x)

Johanna äter mat ^^

hihi. Johanna som fotograf!:) Du är söt!

Älskar dig!

mooonnneeey

BILDBOMD PÅ JOHANNA!











Underbaring! Och jag älskar din målvakts dräkt!:D

myyysmedljuuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback