Förlängd frågestund!!

Gokväll!:) sitter här ny duschad och faktiskt frisk!:) (äntligen!) jah nu har det nästan gått bort, och det var nog promenaden mamma&jag gick och att man duschat!;) Lite snuvig&hes är jag men det kommer gå bort imorgon ;) Nu tror ni nog att jag ska svara på alla frågor jag fick (6 frågor) och jag blev faktiskt glad över alla dom! Jag fick iaf några :) Men nu är det så att jag inte sett alla frågor fören nu och då har jag ju inte tänkt på hur jag ska svara på dom, så frågestunden blir förlängd tills imon kl.12-13.00 tror jag, jätteroligt med frågorna jag fick! Tack för att ni frågade ;) Denna dagen har varit lite omväxlande mellan ute o inne, ute var man en stund sen in, och då blev det datan sen ut och så var det ju typ hela tiden ;) Men sen så bestämde mamma&jag att vi kunde gå det längsta elljuspåret, mamma hade aldrig gått där så då tänkte jag ta ut henne och gå den rundan :) Det är den rundan vi gick när det var friluftsdag på skolan. Jah när vi då gick i skogen så var vägen inte bekant för mig så då fick jag tänka till..vart var det nu man gick? haha, det var faktiskt jättesvårt..sen kom jag på att vi gick det motsatta hållet!x) Och då är ju allt annorlunda ;D haha. Men det gick faktiskt bra, jah alltså det fanns en väg från vårt håll också men det var så att jag hade bara gått det motsatta hållet med skolan så då kände jag ju inte igen vägen ;) Men vi kom fram tillslut, men vi gick inte hem utan vi gick också halva målevielljuspåret också!;) Jah en lång runda, och vi var också ute länge..typ en timma och 20 min, men det var så härligt att bara komma ut!:) Ikväll så somnar jag nog fort, är ganska mör efter dagen faktiskt, och jah jag kommer också somna fort eftersom jag ska byta nytt lakan och sånt och det tycker jag är så underbart att sova i, nytvättade sänglakan,täcke&kudde!♥ hihi. Imon blir det ingenting bestämt för mig, frågestunden såklart kommer men sen så vet jag inte vad som händer ;) Vi får se vad som händer imon! Ha en fortsatt bra dag&ni är värdefulla! Kram från εL¡Ñ.

DET BLEV INGA BILDER IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback