Gamla goda tider..

TJENA!:) Vilken dag vah? Regn,mulet&tråkigt har man här hemma :/ Det är inte så särskilt roligt!Och det är inte heller roligt att höra sig själv hes,hostig&förskyld just nu på sommarlovet, jah jag är faktiskt sån nu :( Hoppas det går bort snart..fast jag tycker själv jag låter kul när jag pratar..låter typ som jag kommit in i målbrottet x) Men iaf.. istället för att sitta bara hemma och ha tråkigt så har jag städat mitt rum!:) Det var ganska kul..det roligaste är ju när man är klar och det är helt rent, det gillar jag (y' Sen när jag höll på att städa så hittar jag kort på mig..alltså när jag var mindre, haha det var gamla goda tider de! ;D Och så kom jag på att när jag var liten så var jag faktiskt med i tidningen 2 ggr, ah lite coolt;) haha, nej ;) Det är inte speciellt fina kort men endå roligt att tänka tillbaka och sen ska jag också visa dom här i bloggen tänkte jag! Pinsamt, lite. Men man får vell bjuda på sig själv, det bästa är ju att man inte ser ut sån hela livet ;)


Först måste jag bara visa hur det ser ut utanför fönstret, ni ser nog att det regnar lite på bilden
just nu har det blivit värre...kan det inte bara sluta?!

Jah detta är då jag, lite pinsam bild men aja. Tungan utanför munnen..jah det har jag faktiskt
fått av morfar tror jag x) Den här tidningsartiklen var när vi hade fotbollscup i Falun ;)


Här är då andra tidningsartiklen jag blev med på. haha, den bilden visste jag inte ens vad dom höll på med bakom
fönstret, ''vad gör dom?''vad är det för grej dom har?'' ah ni vet..men sen fick jag då reda på att dom tog kort på mig x)


Lite närmare titt.

Här kommer två bilder från fotoalbumet.haha, här var typ i 3-4 jag skulle på skolavslutning..

Här är då jag som en plutt!;) lite små kul bild ;D

Kommentarer
Postat av: Tessan

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!<3

2009-07-19 @ 09:41:31
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: Amanda Marklund

Aw dom tiderna saknar man!!!! (L)

2009-07-20 @ 13:53:48
Postat av: Elin :))

Svar till...



Tessan : haaha, du är sööt!:D<3



Amanda Marklund : Jah det gör man verkligen!(L)

2009-07-28 @ 18:45:24
URL: http://beeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback