Nu kommer bilderna :)

Hallå! Nu ska jag äntligen ladda upp mina bilder från dom 2 dagarna jag var med min underbara Lina!:) Vad gör ni då? Jag sitter här och blir nästan bländad av solen, jah, solen har faktiskt varit framme idag! Och jag har faktiskt solat lite ;) Bra vah? Mycket bra! Idag har Olivia och jag varit ensamma hemma tills typ kl.halv 5 :)) Vi har hatt det jättekul&bra, fast dagen har gått ganska fort idag tycker jag men sånna dagar blir det ibland ;) Jah hemma så var vi ute,spela kort,sola en liten stund,datorn&sen för någon timme sen så cyklade vi till ICA hjärtat och panta flaskor :) 16 kr blev det, så då bestämde vi oss för att köpa lite frukt och sedan göra fruktsallad när vi kom hem!:D Och fruktsalladen blev så god♥ älskar det, och det blev extra gott med lite vispad grädde på också, mums! Jah lite senare idag på kvällen så ska jag och Olivia gå råslätt rundan tänkte vi, sen så blir det väl inte så mycket mer..tänkte fixa en ny header ikväll men vi får vell se ;) Föresten jag har tänkt på en sak, jag har faktiskt märkt det nu (jag är seg) att jag aldrig svarar på mina kommentarer i bloggen, och jah jag måste verkligen ändra på det! Man måste ju svara! Så det kommer jag göra nu framöver :)) Men nu får ni titta vidare på bilderna och sedan ha en fortsatt bra kväll! Kraaaaam,


okej, det syns inte så bra men här sov vi, alltså i deras nybyggda loft :)) Jättemyysigt!

^^

Här sätter Lina på fiilm.:)

viii (v

Älskar dig!

Lina hittade ett kläckt ägg på deras gräsmatta ;)



Lajjnaa



Moi :)

:)

c00l bild tycker jag, Lina som fotograf :)<3

xD

;)

(v

kUsiNEr4EveR

Du är fin min underbara kusin!



Vi bakade ju också cupkakes som jag sa :) Detta är förebilden, okej?:)

Bakdaaags!

Och efterbilden! VISST ÄR DOM FINA?!!!:D

jag älskar dom!♥

:)

hihi.



hemmaspa bilder!:)

hemmaspa bilder!:)

Mys med ljus&rosenblad :))

Behandlingen ^^

Ansiktsmaskerna!:D

Kommentarer
Postat av: emilia.

svar ; tack elin :)<3

2009-07-29 @ 11:41:04
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback