Glömt bort alla bilder från Danmarksresan x)

Heej godingar!:) Just nu är jag bara SÅ GLAD! glad över ingenting och det är det jag älskar :D Jag älskar allt just nu, allt som jag har!♥ hihi. För någon kvart sen typ så kom jag hem från stan :)) Jah..Amanda&Jag var där idag. Vi hade superkul! Vi åt supergod mat,träffa kusiner,pröva massvis med kläder,åt mjukglass& mer!:) Men först och främst så kan jag ju berätta vad vi gjorde igår. :) Familjen åkte till stan först kl.halv 3 eller nåt och titta lite på rean i butiker, sen så ringde Amanda mig och sa att hon var framme och jah Resecentrum som det heter där man hoppar av bussen & åker på ligger nära stan så då gick vi och mötte henne :) Så roligt var det att träffas igen! Hade saknat henne så mkt!♥ Sen så var vi lite i stan och titta men det var typ bara i 10 minuter ;) Sen så gick vi till bilen och åkte hem. Hemma så gjorde vi lite olika saker, vi satt lite framför datorn,var ute,åt mat& sen på kvällen så gick jag,Olivia&Amanda till samhället och gick runt där och sedan stanna vi vid skolan en stund och fota&åkte slänggungan ;) När vi kom hem så blev det Lotta på Liseberg&sen så kom jag inte ihåg vad vi gjorde men vi hade iaf jättekul!:) Idag så vakna vi vid 10, eller jag ;) Amanda hade vaknat en timme före mig, och då fick jag dåligt samvete men hon sa att hon hade gjort mycket grejer, tittat i min pärm,hållit på med mobilen,skrivit på min tavla&lite annat :) haha, du är så rolig! Sen när jag vakna då så gick vi nästan direkt upp och åt frukost. Sen så åkte vi ganska tidigt till stan faktiskt, typ kl.halv 12 :) Som sagt så hade vi superkul på stan, gjorde massa roliga grejer!:) Vi prova kläder i typ varje klädesaffär i stan x) Men det var kul! Sen så åt vi ju mat i stan, och jah vi åt faktiskt på  ''kötbullehouse'' haha, jag tycker det låter så KUL!xD Igentligen är det ett café och det heter Café Orkide ;) Men eftersom dom har maträtter där så heter det ''kötbullehouse'' haha. Men mums vad gott det var där inne! Både Amanda&jag tog hemmagjorda kötbullar&mos med tillbehör som man fick :) Och det stog faktiskt 3 kötbullar bara, och då tänkte jag ''bara tre?'' men sen visade det sig att dom var bamsestora ;D Men dom var faktiskt supergoda!:) Så priset var värt det faktiskt! Sen så hälsa vi också på Stina (kusin) i hennes affär & Frida&Hanna (kusiner) på deras affär :) Roligt att träffa dom också!:) Jah sen så var det typ massa affärer vi tittade igenom i igen ;) När klockan var typ 5 så träffa vi mamma&och dom andra och då gick vi tillsammans upp till Resecentrum för att vänta på Amandas buss. Det tog sin tid men sen så kom den äntligen :)) Så då blev det ett hejdå igen :/ Saknar henne redan! Men nu blir det inget mer skrivande idag!:) Hade bäst & jah jag tycker om er alla!:D Puss&Kram.


BILDER KOMMER SENARE IKVÄLL!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback