2 days

Hallå! Mår ni bra? ah jag tror ni mår super ;D Har precis kommit hem från en rolig&mysig båttur med Frida&Olivia:) Vi åkte ut med deras gummibåt som går oerhört fort!;) Först så hitta vi en egen ö faktiskt, den hade nog något namn men vi visste vad den hette ;) Där försökte vi hitta ett badställe att bada på men hitta ingenting, jo någon klyka fanns det en men det var så mycket tång och äklig båtten där så vi åkte till en annan strand :) Den stranden låg nära hamnen (EKENÄS) och det var jättefint vatten faktiskt! Så där bada vi :)) Tack för en rolig&mysig båttur Frida&Olivia!^^ Idag så skulle jag igentligen blogga tidigare men det blev inte av, först så kunde jag inte blogga för att farfar&farmor sov middag (kunde igentligen men ville inte störa dom) sen så hade dom sovit klart och fråga om jag ville blogga nu men då skulle vi fika sen direkt efter så åkte vi ut med gummibåten så det fick bli nu!;) Vi bada också på Hattvik och va där en stund i morse, jätteskojjsit :) Jah...nu är det bara 2 dagar kvar, och ska jag erkänna så tycker jag det ska bli skönt och roligt att komma hem ;D Men jag kommer ta med mig mycket minnen av domma veckorna, ah..speciellt detta väder som varit i dom här hela 2 veckorna SOLSOLSOL, varje dag ;) Vi har hatt turen med oss kan man säga. Ikväll tar jag nog det lungt..jag ska städa lite så jag inte behöver göra så mycket imorgon:) Imorgon så har vi ingenting bestämt så vi tar nog dagen som den kommer, städning förstås men inget annat tror jag ;) Hade bäst så hörs vi imorgon!! Puuss&Kraam.


Kvällen igår, efter joggingturen ;)

Min vaackra syster Lisa! Visst är hon vacker?!:)♥ Det är Frida som har sminkat och gjort igoning
hennes hår, jah jag tycker Frida ska bli en sån som sminkar kändisar ;D

Här igen :))

Hennes frisyr som Frida fixa, JÄTTEFINT!

Jah idag så fixa/gjorde jag en egen tavla av typiskt Koster tavlor ;) Jag är inte klar än, så ni får se resultatet senare ;)

Båtturen med Frida&Olivia

Här åker vi i full fart!

Och Frida körde ;)

Deras gummibåt. Han heter faktiskt Bert ;D Det står faktiskt på båten ;)

Bilder från ön vi va på.





Fraaajda :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback