I'M HOOME! (yes!)

Hallu bloggen!:) Sitter här 'hemma' och bloggar nu :) Åh, det är så UNDERBART att vara hemma måste jag säga, jag bara njuter! Och att träffa min underbara katt Findus också ;) Blogga inte igår kväll, jag hann heltklart inte ;) På kvällen blev det tårta som jag berättade att Farmor&Farfar alltid bjuder på dagen innan man åker hem, mums!(y' suupergoood tårta var det!♥ Sen efter det så var vi ute en stund och sen så fick man städa.. Och idag så hann jag inte heller eller iaf på förmiddagen. Först så vakna jag av min mobil som alarmade kl.07.30, då gick jag upp och tog på mig träningskläder och gick ut och jogga, det blev lite varannan gå och varannan joggning för min del idag, solen stekte jättemycket och flugorna var på en..fast inte lika mycket som förra gången som tur va ;) Sen gjorde mitt knä ont också :( Men det gick bra endå! Jag stanna faktiskt vid Bergdalen och tog ett morgondopp, åh bara känslan är behaglig, man är helsvettig och röd i ansiktet (som jag är) och bara hoppar i vattnet..mm jag blir bara frestad bara jag tänker på det ;) Sen så jogga jag hem efter det. När jag kom hem blev det in i duschen och sen frukost. Och nästan den tiden som gick så blev det städning&packning, men allt gick jättefort&bra så det var inga beskymmer ;) Sen så åkte vi vid typ kvart över tio för vi skulle med båten vid typ halv 11 eller något. Och vi åkte faktiskt till Långagärde denna gången, vi brukar alltid åka till Ekenäs för det är nära men båten kom 12 dit och då vet man ju hur mycket folk som ska på då, MYCKET! Så vi tog en lite tidigare båt som kom till Långagärde istället :) Och båtresan gick jättebra!:) Sen så gick Pappa&Olivia och jag då och hämtade bilen, det var väldigt svettigt för solen lyste på en hela tiden men det gick snabbt endå. Sen så blev det pack in i bilen och sen så körde vi hemåt. Bilresan gick suverän också! Sov också lite på vägen. Sen när vi var i Göteborg så stanna vi vid IKEA och gick in där. Först så gick vi in på resturangen och åt mat, mycket god mat! Aså jag älskar verkligen IKEAs grejer och maten där, grejerna är så fina, och maten är så 'utsökt' ;D Vi köpte inte heller så mycket på IKEA eftersom vi skulle åka hem sen :)) Sen när vi var klara där så blev det hemåt (hem ljuva hem) Och när man kom fram så bara man : ÅH, ÄNTLIGEN! haha. så glada var vi ;) Fast man kommer ju ta med sig så många minnen från Koster detta året, badplatserna,båtturerna, ''sunamivågorna'' (jah dom var faktiskt jättestora!) och mycket annat kul vi gjort!:) Och snart är det ju DANMARK vi ska åka till, jag har vell berättat det?!:D Om jag inte har det så ska Mormor&morfar och våran familj åka till danmark tillsammans! Nästa vecka på Torsdag åker vi :)) Vi ska också åka Stena Line dit. Vi ska bo på Lalandia och vi ska också vara en heldag på LEGOLAND ;D Det kommer bli så kul! Vi ska också vara där i 3 dagar :) Men nu ska jag ta mig något att äta så hörs vi imorgon! Hade bäst :D Puss&Kram.



Här kommer lite bilder från igår när alla på Kläpphagen åt tårta :D

Mariemekko

Jag hann inte ta kort på hela tårtan eftersom alla började ta så fort så det fick bli halva ;D

yummi



Prolle&Frida :))



Älskar dig Frida!:)

Farfar&Farmor

BILDER FRÅN IDAG!

Elin in the house.

Långagärde

Ser ut som en 60-talsmänniska xD

My food i
IKEA

en mysig säng jag såg på IKEA

Sånna här sängar tycker jag är så CHARMIGA! en sån här skulle jag gärna vilja ha :)

Aså dom inreder så fiint!

Ett najzigt kök!

HAHAHA

okej, ni ser nog att jag har många kort på mig med dom här glasögonen, men jag tycker
dom är så najsiga! Det är olivias glasögon, igentligen hade dom glas i sig men det ena
glaset gick sönder och då var det ju lika bra att göra sönder det andra också blev dom så här!
På denna bilden kan man bara säga ''FJORTIS'' x)

Kommentarer
Postat av: filippaf

åå frida är så fin och du med elin såklart :D<33

2009-07-08 @ 21:48:07
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/
Postat av: filippaf

åå frida är så fin och du med elin såklart :D<33

2009-07-08 @ 21:48:11
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback