inte bloggat, läs så vet ni varför!

Gokväll underbara bloggläsare!:) Det första jag vill säga är att jag är ledsen för jag inte hunnit blogga, men såhär är det, jag har faktiskt varit hos Lina i två dagar!:D Jah, jag har sovit över där i 2 dagar, och hatt sååå roooligt! SUPERKUL!!:D Ah, Jag kan ju iaf berätta vad vi har gjort!:) (kortfatta) Första dagen så som sagt skulle vi bestämma oss vad vi skulle göra för ''superkul'' på eftermiddagen, jah vi tänkte länge på det..Sen bestämde vi oss för att göra en grej, där man ska skriva typ 4 lappar och sedan skriva ner förslag och sen lotta ut vilken grej det blir. Och tillslut blev det faktiskt en utflykt!:) Men innan jag berättar om det så måste jag bara säga att vi laga en lyxig mat till varandra också ;) Det blev våran egen pastasallad&salami och annat till, supergott!! Och över till utflykten nu då, då undrar ni säkert vart vi ville åka? Jo, vi åkte faktiskt till Kransmossen!:) Och där är det ju så fint, så det var ett bra förslag! Men först så skjutsa pappa oss till Pilens som ligger ganska nära Kransmossen, Pilens är en affär (livsmedelsaffär) ;) Där köpte vi lite mysgott vi skulle äta på våran picknik :) Frukt,smoothie,naturgodis&annat gott! Sen bar vi oss iväg till Kransmossen, och det första vi skulle bestämma oss för var ju vart vi skulle sitta, men det blev snabbt bestämt. Vi bestämde oss att sitta på en ganska liten gräsmatta under ett träd och sedan så hade vi lite underhållande att titta på samtidigt, gamla människor som spelade boule (stavning?) och det tycker vi är så kul!;D Så där satt vi under ett träd med filt och mat&myste ♥ Just dé, innan vi gick till Kransmossen så tittade vi in hos Mormor&Morfar en snabbis! Dom bor ju också nära :) Sen så blev kl.framåt 6 tror jag och då kände vi faktiskt för att packa ihop allt och gå till Mormor&Morfar istället ;) För det är också jättekul! Så där satt vi och va med dom en ganska lång stund, sen ringde pappa och sa att vi skulle gå ut och ställa oss och då fick vi säga hejdå och sedan gå ut och vänta. Och sen åkte vi iväg till nästa roliga grej! Jah, då undrar ni säkert vad det var, ''åkte dom inte hem?'' nej faktiskt inte. Vi åkte faktiskt på OASEN i BoråsHallen :) Alltså, det var nog det bästa jag varit med om, så kul! Och det var värsta träningspasset nästan, man stog och dansa och sjöng nästan hela tiden!:D Ah, det måste jag gå på nästa år! Sen så åkte vi till Lina, jah vi sa till varandra förut att vi ville sova över i deras loft, som purtan har byggt! Och det var nog ett av det mysigaste stället jag sovit på, (endå om det inte var klart ;) ) hihi. Plus att man sov jättegott där!
Sen så blev det morgon och nästa dag kom, Jah då så hade vi också kul ;) Vi hann med ganska mycket faktiskt, kom inte ihåg så mycket vad vi gjorde men det bästa på dagen kom jag ihåg!;) Senare på dagen så bakade vi cupkakes, våra cupkakes:D Och det var nog det finaste bakverken jag sett, färgglada&så söta cupkakes gjorde vi!:) Jah, ni måste bara se korten sen!^^ Sen på kvällen så hade Lina&jag ett hemmaspa. Vi va i deras batu,skrubba bort all död hud som vi hade,badade i deras kallbad(som var så skönt!), duschade,smörjde in oss&så hade vi ansiktsmask, åh det var verkligen underbart! Och nu efter känner man sig så fräch,len,mjuk&ren! Så kul var det&underbart, Tack för det Lina!♥ Och efter det så åt vi också varma mackor med purtans svampstuvning på (eller jag vad ska man säga?) Och det var såååå gott! Jag bara love it!:D Det blev ett ++++ :D Sen så tittade vi på film&myste sedan av sista kvällen :)) Idag så blev det ganska tidigt Lina&jag åkte till mig, ah, vi bestämde oss för att åka till mig. kl.halv 11 åkte vi :) Hemma hos mig så var vi hemma själva, vi laga en jättegod mat,prata&skratta,titta på film&massa mer. Sen blev klockan så mycket så vi fick klä på oss fotbollskläder och gå till Målevi (ah, det var fotbollsträning idag). Jah, idag fick vi spela med killar igen, vi var bara 3 tjejer&5 killar x) Men det var kul endå tyckte jag!:) Vi körde lite uppvärmning,skott&match, jag tyckte det var en rolig träning!:D sen så skjutsa Lina&hennes mamma hem mig igen. :) Åh, jag är verkligen så lycklig att jag fått så roliga dagar hos Lina och det andra, TACK FÖR ALLT KÄRA KUSIN!♥ Vi har hatt superkul!:) Just nu så har jag inte min överföringssladd här så det blir inga kort nu utan jag lägger in dom imorgon om det är okej ?:) Hoppas det. Nu måste jag kila ner till T&D och mata dom&säga godnatt ;) Ha en underbar fortsatt kväll så hörs vi imorgon!:D Puss&Kram.

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

ååh. elin , dom här dagarna har verkligen varit superkul! tack så hemskt mycket för allt. :) Jag älskar dig kusin , du är helt underbar!

2009-07-28 @ 19:20:05
Postat av: Tessan

Tränar vi med killar!?!?!??! :O

(svara på detta i min blogg, är du snäll :P)

2009-07-29 @ 12:10:26
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: emelie

haha tack så mkt! :)

2009-07-29 @ 12:24:15
URL: http://emelieerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback