Jobbat förfullt, också med att rädda&döda saker.

Gokväll kära vänner!:) Har precis tagit en paus för denna jobbdagen jag hade idag (y' ;)  Jah..idag så har jag verkligen jobbat! Först på morgonen så kände jag verkligen för att göra något, typ hjälpa pappa då :) Så då gick jag ut och fråga ''Vad kan jag göra?'' och då gav pappa mig ett jobb som jag höll på med nästan hela dagen ;) Tabort isolering, och jag tyckte det var så kul för att jag hade ett munskydd och hanskar då och kände mig verkligen som en arbetare x) Jag hjälpte faktiskt pappa idag att riva ner våran lilla friggerbod vi har :) Det var faktiskt jättekul! Riva ner,plocka upp,städa och sedan känna sig nöjd efter när allt är KLART! Jag ska nämligen få en friggebod :D En egen! Och det ska såklart vara mitt rum som jag kommer stortrivas i tror jag ;D Så det var också lite därför jag hjälpte till idag för jag vill att friggeboden ska bli uppbyggd så fort som möjligt, och man kan ju säga att vi kommit en tredjedel av jobbet, men endå nu kan man snart börja bygga på friggeboden min, det ska bli kul! Kan också berätta att det var lite tråkiga stunder vid jobbet, förstöra ett getingbo och se getingarna lida,se två döda fågelungar som suttit fast någonstans i friggeboden, ah det var verkligen en nackdel! Men fördelen med det var att jag rädda några getingar ifrån en kruka som var fylld med vatten som dom led i, så då tog jag upp dom och sedan tog ut dom :) Sen så fick jag döda några getingar eftersom dom led ganska mycket :// Men nu är det iaf över. Nu är jag ganska trött efter dagen fast endå lite pigg ;) Snart ska jag börja packa till Danmark, som vi åker till imorgon, IMORGON! Det känns verkligen inte som det, det känns typ som det är en vecka kvar ;D Men dit ska vi imorgon,åh jag vill bara att dagen ska gå så vi kan åka x) Och jag kan också berätta att jag aldrig varit utomlands faktiskt, nej..så nu blir det första gången!:) Vi ska ju vara i Danmark från Torsdag till Söndagkväll så det blir typ 3 ½ dag eller 4 kan man säga ;) Legoland blir det och en massa annat kul t.ex som att vi ska bo på Lalandia :D (Ett badland i Danmark) Men man behöver ju inte packa så mkt eftersom vi inte ska vara där så länge men lite packning får vi nog med oss ;) Men nu ska jag keka lite sen blir det nog en liten joggingrunda med mammsen:) Hadebäst och vi ses faktiskt på Söndag/Måndag, då blir det många bilder!! Kram Elin.


OBS: texten är konstig!:O Jag vet inte vad som har hänt men hoppas ni kan read it! ;)



haha. ser ju ut som jag ska operera ngn xD

Det lilla getingboet som satt fast i isoleringen.

Massvis vi slängde, fast det blev 4x större när det var klart typ x)

Kommentarer
Postat av: Tessan

svar: hihi, såg dig också vid slätthult! :D <3

2009-07-09 @ 12:11:17
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: elsa.

elsaabrahamsson.blogg.se



kolla in min blogg :)

2009-07-14 @ 00:33:58
URL: http://elsaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback