Känner mig lite förskyld fortfarande...

Goddagens underbara bloggläsare!:) Mår ni bra? Hoppas det. Idag är det uppehåll faktiskt, eller iaf just nu, och nu får vi hoppas att det blir så eller att det blir varmare hela dagen..för nu har det regnat jättemycket!;o Som sagt så var jag ju förskyld&hes igår och det är jag fortfarande..känns litelite bättre idag men känner mig endå lite sjuk :/ Men det kommer nog försvinna ikväll eller imorgon :) Idag på förmiddagen så hjälpte Olivia&Jag pappa med min friggebod en stund, om ni undrar hur det går så har vi kommit till grunden..alltså underdelen av friggeboden men det går faktiskt toppen!:) Jag längtar verkligen att få flytta in där, fast det blir nog i höst tror pappa men den som väntar väntar aldrig förlänge, eller hur?:D Igår på eftermiddagen/kvällen så städa hela familjen vårat hus..både sina rum&kök och annat.:) Och det gjorde vi också för att få det rent i huset men speciellt för vår underbara mamma! Vi ville överraska henne med att göra detta för annars är det typ hon som städar hela tiden så det blev hon så glad för!:) Hon blev också extra glad för att hon kom hem till ett städat hus efter jobbet, så det gjorde vi bra!(y' Sen på kvällen blev det varma mackor,sommarkväll&101 dalmatiner ;) Åh, jag älskar bara valparna som är med där..så gulliga är dom!:) Ni som såg på sommarkväll såg ju säkert dom som sjöng..och jag har faktiskt fått en ny IDOL!:D det är Timbuktu, haha. Jah jag bara gillade han speciellt hans snygga tröja!;D Idag så blir det nog en lugn dag till, kommer hjälpa pappa med friggeboden&gå nog en sväng&fota lite ;) Hade gött! Kraaaaam.♥


gjorde om två bilder idag!:)

:)))

Tog kort idag när vi hållde på att bygga grunden..
p.s grunden är större i verkligeheten, det tycker jag iaf ;)



En insekt.

TIMBUKTU!:)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback