LISEBERG IMON!:D

Godkväll!:) Sitter här och ler nu igen, jag är så glad! Både för allt&att jag fick följa med till Liseberg imorgon!:D Jah, igentligen skulle jag åka tåg med Stina,Ellen&Madde för dom hade frågat mig men idag så var jag med Lina&Millan i stan på eftermiddagen och då sa hon att jag kunde åka med henne!:D Och om inte jag skulle kunnat åka med Millan så skulle jag inte kunnat följa med, så TACK SÅ MYCKET!♥ Sen vill jag också tacka Stina,Ellen&Madde som fråga mig om jag ville hänga med till Liseberg!:) ÅH det ska så kul!! Längtar. Som sagt så var jag ju i stan idag och shoppade med mammsen&boni (: Vi köpte lite greejs, två korta tunna jackor i färgglada färger, lila&grön! Jag älskade dom, alltså dom var faktiskt riktigt fräcka!;D Sen så var det REA också och då måste man ju passa på för det var ju också på JC ;) Sen köpte jag också ett vitt linne (: Sen så träffade jag Millan&Lina som var tillsammans i stan & vi prata en stund, sen så frågade dom om jag ville vara med dom och vad ska man säga..JA såklart ^^! Så jag har varit med dom nu typ hela eftermiddagen tills 9 för då åkte vi hem :) Jah, vad gjorde vi..vi gjorde massor av skojj, kolla i affärer,åt på café källar'n,titta lite på torsdagskvällen&mer!:) Jättemysigt att vara med dom två, dom är underbara vänner! verkligen ♥ Sen så har jag också lämnat in my mobil till 3butiken på service ;) Så nu har jag inte den mer utan en lånemobil så länge, och jah den är vell bra..jag kan iaf skicka sms!:) Men ta kort blir det inte mycket av, mitt minneskort passa typ inte in i mobilen så jag har inget minneskort och då får man ju ta färre bilder men jag hoppas jag kan ladda upp dom, annars får jag vara utan min mobil&kamera i 2 hela veckor!!:/ Jag kommer sakna den!x) Men aja..det kommer gå fort hoppas jag. Nu när jag kom hem så tog jag mig lite fil&flingor för att bli mätt&sedan börja lära mig min nya mobil också ;D haha. Men nu är jag trött och måste sova för imon blir det liseberg!:D Önska oss lyckat väder och hade bäst!!(y' puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback