Om 1 vecka och 2 dagar..

Godkväll kära vänner!:) Sitter här och väntar på något som ska hända, haha. Men just nu så lyssnar jag på musik ;) Vi hade ju träning ikväll, jah den gick vell bra!:) Nu är det bara en träning kvar och det är nästa Torsdag sen efter den dagen är det Färgelanda!:D Alltså om 1 vecka och 2 dagar exakt ;) Jag längtar så mkt! Det ska bli så kul. :) Jah man hoppas att det blir lika kul som förra gången eller roligare ;D Nu tänkte jag bara ta det lugnt resten av kvällen av att mysa och inte göra någonting ;) är ganska trött. Imon så åker mamma&jag till stan (och dom andra då tror jag) vi ska försöka hitta något till Filippa, jag ska ju till hennes fest på Lördag så det blir en perfekt dag imon!:) Jah det är det som är bestämt imon, vi får vell se om det händer mer senare på dagen, tänkte gå ut och jogga en runda imon med..men det är inte säkert, vet inte heller om jag orkar x) haha, ha en underbar kväll och här får ni låtsas godnattkramar ifrån mig!;) Kraaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback