STÄDDAG.

Godmorning! Vad gör alla?:) Sitter här och har gjort mig igoning för dagen ;) Hoppas ni sovit gott! Idag är det verkligen skönt väder, det fläktar och det är sol samtidigt:)) Jag sa ju att jag skulle ta det lungt igår kväll i förra inlägget men det blev faktiskt inte så fast man tog ju det lungt också;) Hela familjen åkte till Valfjäll och åt fruktsallad och samtidigt tittade på den vackra solnedgången :) (Vi klättra också lite i berg) JÄTTEMYSIGT! Den kvällen var verkligen den mysigaste kvällen av dom här 2 veckorna, eller kanske någon kväll det varit mysigt med men denna var nog mysigast! Extra mysigare med familjen :)♥ Och fruktsalladen var bara för underbar. Sen efter den stunden så åkte vi en sväng bort till Långagärde och sedan tillbaka. Idag så är det STÄDDAG hela dagen kan man säga, eller nej inte hela! Ah jag tänker inte städa hela iaf ;) Ska nog packa ihop alla kläder och allt och sen så dammar jag och dammsuger imorgon istället tänkte jag :) Idag så sa jag ju att vi inte hade något bestämt, så vi åker vell till Rörvik och är där en stund och solar&badar, sen så städar vi ju, sen senare på kvällen tänkte jag jogga en sväng men vi får se, men iaf..på kvällen så ska Farmor&Farfar bjuda på tårta till alla på kläpphagen, det är en tradition ;) Jordgubbstårta också!♥ Jah..imorgon tänkte vi åka tidigare hem..typ kl.12. Varför vi ska det, jo vi tänkte faktiskt stanna på IKEA och titta lite&äta också, sen så ville vi inte komma sent hem utan ha lite timmar hemma innan man går och lägger sig :) Men nu ska jag fixa lite med min tavla och sedan ska jag nog hitta på något annat att pyssla med, jag tycker det är jättekul att göra sånt!:) Speciellt när det blir bra också ;) HA EN UNDERBAR DAG så ses vi kanske lite senare idag eller imorgon! Tack för att du läser min blogg, det uppskattar jag!:) KrAm!
Bilder från igår:


Solnedgången/Horisonten igår! Visst är det vackert ?;)



Boni!:) sötttnooos.

Olivia :D

fruktsallad♥

SHARONFRUKT
MANGO
MELON

DOM HÄR TVÅ GREJERNA GJORDE KVÄLLEN LUCKY!:)

okej, man kanske inte ser fruktsalladen men ni fattar nog ;p



Älskar er!

Boni klättrar i berg.

En göllig ko :))

hejhej!

design by me x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback