SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!:)

Hallå!:) Nu är frågestunden äntligen slut..jah varför jag skriver äntligen är därför jag väntat på att skriva svaren hela dagen ;) 8 kommentarer fick jag, fast typ 6 kan man säga för det var två som inte hörde till till frågestunden, jah men jag fick 16 frågor att svara på!:D Det blev jag glad över!:) Så nu kommer svaren.

Postat av:

hej , hur många besökare har du ? :)

2009-07-18 @ 13:28:46

SVAR: hej anonym:) jah det pendlar mellan 30 och uppåt, men dom senaste dagarna
har jag fått mer än vad jag hatt förut, som i förrförrgår, då hade jag 59 st!:) då blev det ett
glatt leénde från mig ;)


Postat av: kusin Stina

om vi hittar på något i sommar, vi tjejkusiner, va skulle du vilja göra/åka...vad som helst..vad skulle du vilja då??? :D

2009-07-18 @ 15:18:44

Oj det var verkligen en svår fråga, men åh vad kul det skulle varit! Jag skulle nog vilja åka till en plats där man efter
får ett minne för livet :) Jag vet faktiskt inte vilken plats vi skulle åka till eller göra ;s men jag ska tänka på det så kommer säkert ett exempel senare ;)

Postat av: Tessan
1. om du fick 3 önskningar, vad skulle du önska dig då?
2. om du fick tillbringa en vecka med vilken kändis somhelst, vem skulle det vara då?
3. vad vill du bli när du blir stor?
4. vilka sporter har du gått i och vilka går du i?
5. vad är ditt favoritprogram?
6. vad fick dig att börja blogga?

Först och främst vad kul Tessan att du frågade så många frågor!:) Här kommer svaren! 

1. Jag tycker sånna frågor är jättesvåra men jag ska försöka svara på dom, första önskningen skulle nog
varit att åka till Afrika!:) Andra är att vinna en systemkamera ;D och den sista..att det ska vara fred på jorden&att alla
kom till himmelen.

2. Det skulle nog varit med Timbuktu ;) Fast om jag tänker efter så kanske jag skulle vilja tillbringa en vecka med
Beyoncé :)

3. Jag vill antingen bli missionär i Afrika eller en naturfotograf!:)

4.Jag har gått i gymnastik,fotboll&lite kurling. Just nu går jag i Fotboll&dans :)

5. Mitt favvopogram var Extreme Home Makeover, fast nu har vi inte trean längre så då blir det nog
Blue Water High :D

6. Jag fick inspiration av blondinbella faktiskt ;) Jag tycker hon är en sån bra bloggerska. Sen så tyckte jag det
verka så kul och bra att ha en blogg så då skaffa jag en själv!;)

 Postat av: Ida

1. vad heter du i andra namn ?
2. vad är din högsta drömm ?
3. vad är du mest stolt över ? ;D
4. vad gillar du att göra ?
5. vem är din bästA VÄN ?
6. har du många gånger bytt skola ?

2009-07-19 @ 19:11:47

Samma med dig Ida, så kul att du ställde så många frågor!:) Här kommer svaren

1. Jag heter Maria :) Min mammas namn!

2. Svår fråga hmm... Att åka till AFRIKA!(L)

3. Jag är stolt över att jag lever ett så underbart liv just nu!:D

4. Jag gillar mest att fota&blogga (Y)

5. Alla mina vänner!

6. Nja, i Falun gick jag på Viken sen blev det andra skolan brevid och där gick
mellanstadiet sen flytta jag till Borås och då gick jag på Målsrydskolan och nu
ska jag till Dalsjö!:D

Postat av: hannele

när ska du börja använda bh ?

2009-07-19 @ 20:29:27

SVAR: Jag fick nästan samma fråga förra gången jag hade frågestund. Alltså
jag vill inte ens svara på den frågan..varför undrar du igentligen?!

Postat av: stinafriggerdal

hur orkar du vara så glad HELA tiden? :)<3

2009-07-19 @ 23:08:02

SVAR: Stina du är för rolig ;) Alltså jag älskar att vara glad och det
är lixom jag :) Mitt liv blir så mycket bättre om jag bara visar ett leénde på läpparna ;)<3


TACK FÖR FRÅGORNA!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback