TEXTEN ÄR KONSTIG!

Hej igen!:) Förlåt för texten på frågestunden, den blev lite misslyckad..men hoppas ni kan läsa endå!:) Frågestund är faktiskt kul nu tycker jag, för jag fick faktiskt många frågor denna gången!:D Anyway, idag har jag inte gjort något speciellt, varit ute och spelat badminton med både Mamma&Olivia :) Sen för någon kvart sen så åt vi mat, mammas ugnsomelett!♥Jag älskade det!:) Om någon 2 timmar typ så kommer Amanda (min kusin) hit!;D Så kul! Både att vara med henne&och träffas igen, det känns typ som det var 10 år sen vi träffades x) Hon ska också sova över här inatt, för hennes mamma&pappa ska jobba imorgon. :) Undra vad vi ska hitta på? Det kommer säkert bli superkul!:) Nu ska jag ut igen i det friska vädret och njuta av att det är lite blå himmel&sol!:D Får se om man får lite färg på sig idag ;) Hade bäst&jag tror vi hörs imorgon faktiskt för det finns ingen tid att blogga för mig när jag har en vän hos mig! ;D det är faktiskt så. Kraaam&kraaaaam&kraaam osv. från mig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback