tråååkigt väääder.

Hallå!:) Sitter här och tittar ut genom fönstret, det har slutat regna, äntligen! Jah..det har faktiskt regnat hela denna långa dag! Åh, verkligen inneväder&tråkigt väder. Har typ varit inne hela dagen, fast inte hela. Jag&Olivia gick typ för en timma sen en promenad tillsammans. Och det var så skönt att bara få frisk luft! Tänkte igentligen åka till T-kvällen idag men visste inte hur jag skulle komma dit&hem och vädret var ju inte bra heller så det blev inget..och jag ångrar mig faktiskt inte. Jag skulle aldrig kunna stå där i några timmar, jag är såå tröött! så det blir nog skönare att lägga sig i sängen i tid ;) Ska nog gå ut på terassen en stund och njuta resten av kvällen innan jag går och lägger mig. Imorgon så måste det bli sol bara, om det blir regn..jah då lovar jag att jag kommer vara ute på dagen endå!;) Ne nu får det räcka för idag, hade bäst& vi ses väll imorgon antar jag! Godnatt kramar från mig!♥

 ps.SKA SNART GÖRA OM HEADERN! 




flumm eller vad?x)

En bild som jag tog idag som jag tyckte blev riktigt cool faktiskt ;)

rainday

Alltså det verkligen spöregna en viss tid idag!

Min lillafruktsallad som jag åt idag och det var väldigt gott!

Äppelbitar
blåbär(frysta)
Mammas mandelskorpor

Har man tråkigt, så tar man oseriösa bilder xD

hjäärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback