Underbart med sol!

Gokväll underbara vänner!:) Vad hittar ni på? Jag själv sitter självklart här och bloggar. Idag har det varit en sån underbar dag, vädret var verkligen bäst (Y) äntligen sol&värme! Och det betyder att man kan vara ute!:D Och det har jag verkligen varit. Som sagt så cykla jag&Olivia in till mormor&morfar på förmiddagen, det kändes som man bara rulla hela vägen med cyklen enda till vi var framme, och så skönt var det att cykla!:) När vi var framme så möttes vi av en lagad god mat när vi kom in till mormor&morfar :) Vi fick färskpotatis,något kött,kokta grönsaker&sås med mera. mm, det var jättegott!♥ Sen så efter så åkte vi till Sonja som vi skulle fira :) 80 år fyllde hon! Men vi åkte inte till hennes hem utan till Hulta sjukhem, jah..Sonja har nämligen brutit lårbenshalsen som det heter, fick höra att det var väldigt vanligt bland gamla. Sen när vi var framme på Hulta sjukhem så gick vi in till Sonja och sjöng&gav presenter. :) jah, hon blev faktiskt så glad att hon börja gråta, så gulligt!♥ Sen så åt alla tårta och prata, väldigt trevligt ;) Fast jag åt ingen tårta, var faktiskt inte så sugen på det idag. Sen så var vi där ganska länge, men tillslut så fick vi säga hejdå och sedan gick faktiskt Mormor&Olivia och då jag hem, ah det var inte långt, det gick som blixten kan man säga ;) Men sen så bestämde vi oss att gå en långpromenad tillsammans, alla fyra! Och vi gick ganska långt, 3-4 kilometer tror jag :) Jättehärligt&extra gott var det när solen lyste och himelen var blå!:) Sen blev kl.halv 6 och Olivia&jag bestämde oss för att cykla hemåt, vi sa hejdå&tacka för den underbara dagen tillsammans och sen cykla vi hem. Tack så jättemycket för en lyckad&rolig dag Mormor&Morfar och Olivia ;) Hemvägen gick bra, fast lite trögare gick det ju ;) Men vi kom iaf hem! När vi var hemma så blev det en snabb dusch,sen så började vi med tacosen!:) Åh, jag älskar tacos! Det är nog en favorit som står högst på min lista ;D Efter tacosen så gick jag ner och gav mat till djuren (Tarzan&Doris) vi kan vell kalla dom T&D ? ;) Och för att lyxa till kvällen lite  så tog vi till efterrätt melon bitar, både honungsmelon&vattenmelon och åt tillsammans, MUMS!♥ I love it. Imorgon så har jag&Lina bestämt att vi ska vara!:) Hon har också kommit från Varberg idag. Och vi har faktiskt sagt till varandra att vi ska göra något superkul imorgon!:D Undra vad det blir, vi skulle tänka på vad vi skulle göra så det får jag vell göra under kvällen ;) Men nu ska jag gå ut en stund & sitta och mysa av kvällen, hade bäst&ha en fortsatt trevlig kväll, PUSS&KRAM.


DagEnS oUtfiT

middag.



:)

ramlösa

Jippi första bilden jag får med en geting!:D

söta Sonja :))

blåklockor.



Våra cyklar :))

Rönnbär.

Här fick jag ett kort på en geting till! ;)

^^

Älskar Kransmossens små skogsstigar :) Dom är så vackra!

Mormor&Morfar♥

Åh, jag älskar er!

Olivia stanna plötsligt upp och titta ner på marken, när jag såg vad hon titta på så var det en skalbagge som bar
på ett last på vägen,så gulligt! och då måste man ju försöka fota ögonblicket!;D

Den här bron är så vacker!

Min melonsallad :D

Kommentarer
Postat av: Kusin Stina

Hälsa Morfar att han har COOL-tshirt!! :)

2009-07-24 @ 22:18:00
Postat av: emilia.

hon sonja var söt :)<3hihi

men min gamla mormor är också söt hihi ;)

2009-07-25 @ 00:34:04
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/
Postat av: vilket fint kort du fick till på mormor och morfar! dom är så söta. :) <3 sonja också såklart!

2009-07-25 @ 09:30:24
Postat av: ooj. det var från lina. ((:

2009-07-25 @ 09:31:03
Postat av: Jessica Johansson

Kul att se kort på min kära släkt. Din mormor är min faster:)

Jag är kusin med din mamma

Hälsa din familj från mig

2009-07-27 @ 17:36:13
Postat av: Elin :))

Svar till ...



Kusin Stina : Ja visst hade han!:)

Emilia : Ja hon är jättesöt, och din gammelmormor med!:D

Lina : Ja jag tyckte det också blev fint!:)<3

Jessica Johannson : Hejsan, vad roligt att du tittat in på min blogg. :) Okej, det var nytt för mig ;) Det ska jag göra! Hälsa till din med ;)

2009-07-28 @ 18:40:50
URL: http://beeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback