Undra om jag ska ha på mig det eller inte? ;)

Godmorgon! Sovit gott? hoppas det!(y' Jag har sovit sådär kan man säga, kunde sovit längre om inte min katt Findus kom in och jama och väckte mig!! haha. Men det gick inte att somna om igen så då fick man gå upp iaf ;) Sitter här på min stol och började precis tänka på vad jag ska ha på mig på Filippas fest, och det är inte vilken fest som helst utan 80 tal!:D Och då ska man ju vara färgglad och se ut som dom på 80-talet och då undrar jag vad jag ska ha på mig (: Men jag tror jag vet hur jag ska se ut, maybe ;) Men det blir en överraskning, så ni får vänta tills på Lördag ;D Vi ska också åka till stan idag som sagt så då kanske jag hittar ngt där, men det är inte säkert x) Ne nu måste jag göra igoning mig! Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare tror jag ;) Kraaaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback