Vilket väder!!

Hallå igen!:) Har nästan precis kommit hem från Knallen,jah knallen blev det ;) Jag köpte ingenting men jag höll på att köpa typ en kofta/blus som jag tyckte var så fin men jag väntade med den :) Sen efter knallen gick vi in på ICA KVANTUM och köpte tacos (som vi ska äta ikväll) och lite mer som vi behövde ;) Men nu måste jag bara berätta..när vi åkte hem från ICA KVANTUM så var det verkligen kolsvarta moln på himlen, och det regna faktiskt lite när vi var på knallen och efter regnet så var det uppehåll men sen så kom det stora svarta moln över himelen, och vi skulle också svänga in till farmor&farfar för att hämta en påse vi glömde på Koster, och då så börja det mullra&blixtra verkligen, det var faktiskt ett jättehögt ljud!;o Sen på vägen hem så var det nog det värsta regnvädret jag varit med om, HUR MYCKET REGN SOM HELST,STORA SVARTA MOLN ÖVER HELA HIMELEN&MASSOR AV STORA KRAFTIGA BLIXTRAR, ah..hjälp, igentligen tycker jag att åska och det är mysigt men nu blev det nästan lite obehagligt, det var nästan som man dränktes i regnet ;s aja..nu är det iaf över som tur är och solen skiner faktiskt!:) Men jag hoppas det blir regn&åska inatt för det är SÅ mysigt! (enligt mig) Som sagt så har ju Hilda sovit över hos mig från igår till idag :) Jah jag skrev ju faktiskt att jag tänkte vara med Lina igår men hon var i Varberg så det gick inte, och precis när jag skulle ringa någon annan kompis så ringer Hilda och frågar om vi kunde va. Och sen blev det också bestämt att vi skulle sova över :D Vi har hatt jättekul! Hoppas Hilda tyckte det med ;) Fast idag så hitta vi inte på så mycket men endå hade vi roligt. Hilda åkte hem kl.12 idag :)Nu är jag faktiskt jättetrött, vi vakna ganska tidigt idag också (av Hildas alarm x) ) Men kommer nog piggna till lite med lite tacos i magen och att vara ute en stund :)) Men nu har jag ingenting att skriva om mer så nu får ni njuta av alla bilder jag tog igår&några idag :D Ha en underbar dag! Kraaaaaam,



GÅRDAGENS OUTFIT!

Hilda!♥

Vi var mycket ute igår och fotade :D

Såhär mycket rosor har vi hemma hos oss :))

Vi hade ju också piknik tillsammans uppe i Bokskogen vi har :) JÄTTEMYSIGT!





Det var så vackert&fint i skogen..

Chokladmuuuffins <3

Vår mysiga plats vi hade.



SvArtViTt i LIKE.

PROFFSFOTOGRAFEN HILDA!

nature

Jah ni kan nog aldrig gissa vad detta är..eller kanske ;)

Jo! En mobil :D Detta är faktiskt Hilda som har byggt en mobil av bara lego, ÄR DEN INTE
HÄFTIG?!



jah ni som läste det förra inlägget idag minns nog att jag skrev att Hilda&jag fixa en jättefin måltid på kvällen till
hela familjen (inkl. oss ^^) Jah..det blev en väldigt lyxig&mysig middag kan man säga..Hilda stog för dukningen
Och jag för förrätten och båda för maten :)
Maten blev Fiskpinnar&pasta ;)

Mysigt med ljus också!

Hildas roliga fixning med fiskpinnarna ;D

Såhär såg då dukningen till alla ut, min förrätt&hildas namnskylt (FAST DET STOG INTE ELIN PÅ ALLA xD)

Hildas vackra bukett hon plocka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback