3 dagar kvar..

Tjoho!:) Har ni hatt en bra dag? Hoppas det. Just nu sitter jag och lär mig lite med Swahili igen, nu börjar jag få lite mer ord på mitt minne, kanske att jag skriver några ord jag lärt mig på bloggen någon gång ;) Det första jag har att säga är...jag är ledsen att det inte blev ett tidigare inlägg idag men jag har varit borta hela dagen. Jah jag kan ju berätta eller rättare sagt kortfatta denna underbara dag. Först på morgonen så vakna jag ju såklart, sedan blev det frukost. Efter frukosten så kände jag att jag inte ville vara hemma en hel dag till så jag bestämde mig för att fråga en kompis, och då sms:a jag Amanda. Och det gick!:) Först så var vi hemma hos mig och gjorde lite grejor, vi t.ex spelade fotboll,spela WII och gjorde videor tillsammans, vi hade jättekul!(y' Sen kl. 2 eller kanske lite över så cykla vi hem till Amanda, där väntade en jättegod middag på oss som Amandas mamma hade lagat, mums. Färsk potatis & julkorv kan man kalla det. Jättegott var det!:) Sen så hade Emilia ringt oss och frågat om vi ville åka ner och bada i Lindåsa med henne, såklart vi ville ;) Så efter maten så åkte vi direkt till Lindåsa :) Och vet ni...vi åkte också i Amandas och hennes familjs bil som är utan tak, jah ni fattar nog vad jag menar men jag vill inte skriva ordet eller vad bilen heter på bilen för jag vet inte hur det stavas x) typ Kabrole. I vattnet var det IS..och jag menar det...ISKALLT! Det tyckte iaf jag ;) Millan bada faktiskt jättelänge i vattnet och jag fattade inte hur hon kunde, jah man är vell trotsallt en badkruka, eller lite, jag doppa mig faktiskt en gång ;D Sen gick vi upp och värmde oss och fick också smaka på Millans nybakta silviakaka, åh den var verkligen fantastiskt god, och jag menar det! Jättegott var det millan (Y) Sen åkte Amanda hem och vi bestämde att jag skulle stanna kvar hos Millan för att Millan skulle träna idag och det skulle jag med så då kunde jag åka med dom. Amanda skulle spela match med F-17 så det var därför jag inte kunde åka med dom. Hemma hos Millan så hade vi också kul! :)
Sen efter en halvtimme typ så skjutsa Morgan (Millans pappa) oss till träningen. Träningen gick jättebra!:) Efter träningen så fick jag skjuts av mormor hem, men jag åkte tillbaka till Amanda igen, varför det? jo jag skulle hämta min cykel där. Jag hade ju inte cyklat till Millan ;) Nu har jag duschat, ätit & ska nu lära mig Swahili som sagt, imon blir det nog ingenting för mig men vi hörs! Ni är underbara (v puuss&kraamm.




Lindåsa. (Emilia sitter och äter silviakaka ;) )


Jah..jag beklagar men jag har faktiskt inte tagit några mer bilder idag, jag vet..men har inte hatt så mycket att ta kort på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback