Baajsväder.

Godeftermiddag sötnosar!:) Har ni fint väder? Hoppas ni inte har det för då blir jag avendsjuk, här i Borås eller iaf i Målsryd så har det regnat och varit gråa moln hela dagen eller iaf halva ;) Men det pågår än och jag vet inte om det kommer göra det hela dagen men det kan det kanske göra...bajsväder :( Men endå så är det ganska bra, för idag ska jag kl.19.00 till kyrkan och ha avslutning med våran dans :D Vi ska sova över också! Och då vill man ju igentligen ha ett tråkigt väder för då kan man vara inne och mysa istället för att solen skiner och man sitter inne..det är inte lika kul så jag hoppas faktiskt det blir tråkigt väder x) Idag i skolan så slutade vi 1 så det var i rättare sagt en kort dag. Först på morgonen så redovisa vi våra religioner, alla hade olika. Vi hade ju islam :) Det gick suveränt! Det tog nog 10 minuter för oss och det är ganska bra!;) Sen så va det rast och då ville man ju inte vara ute så vi satt i stortsätt inne hela rasten och andra med, men det var så skönt! Vi hade också slöjd idag, och det var också avslutning. Den lektionen gick också bra!:) Sen sista halvtimman så gjorde vi alla våra surialistiska (stavning?) bilder som vi håller på med..det var en ganska slapp lektion men endå kul. Sen var skoldagen slut och jag gick hem i pissvädret. När jag kom hem var jag dygblöt och möttes också av en blöt katt med, alltså min katt Findus ;) Sedan så har jag bara mysigt hela tiden och nu ska jag snart börja packa till ikväll, jag behöver ju inte packa så mycket ju eftersom det är bara en natt och vi åker hem kl.10.00 imorgon så jah det blir lite packning :) Jah nu är det bara typ 3 timmar kvar och till den tiden så får man vell vänta och vänta..Vi hörs imorgon bloggläsare!:D pusss.


Outfit idag :)

T-shirt från Gina
Kofta från H&M
Jeans från Stadium
Strumpor från ?x)







Slöjden...

Kommentarer
Postat av: susan

hellu sötnos, gillar din blogg ;) <3

vad tycker du om min ?

2009-06-05 @ 22:46:58
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: kusinlina.

Hur gör man så att man får en såndär bild överst på bloggen ? den stora ? ;) <3 Vore jättesnällt om du ville hjälpa mig. :) kommentera svaret på min blogg. :D <33

2009-06-06 @ 08:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback