ÄNTLIGEN SOMMARLOV!

Hej bloggläsare!:) Mår ni bra? Jah jag hoppas ni inte har det så dåligt väder hos er som hos oss, fyh det bara regnar och regnar...Men jag är endå glad endå ;) Idag har det verkligen varit en väldigt underbar&bra dag! Både i skolan&på kvällen. Dagen började med skolan, det var nästan ingen skola kan man säga. Vi fick nästan bara städa,öva&plocka blommor idag också hade vi många raster ;) Dom tillbringade jag med några andra att spela fotboll för sista gången på Målsrydskolan!:) Amanda,jag,esper&Johanna var också med på brännboll med 4:orna, och mitt lag vann! Wihooo :D haha. Vi fick också sluta lite tidigare i skolan idag, eller typ 20 minuter tidigare ;) När jag gick hem var det faktiskt fint väder och hoppades verkligen på att det skulle hålla tills ikväll. Hemma så var jag ute lite innan jag fixade och grejade till skolavslutningen :)) Det gick snabbt för mig, bara på med klänningen,sminka mig lite & göra igoning håret så var allt klaart!;) Sen gick jag och pappa till skolan. Varför just bara han och jag, jo för dom andra i min familj hade redan åkt till skolan, dom skulle ni vet fixa till 6:ornas avslutning efter skolavslutningen. När jag kom till skolan så var nästan alla där, åh alla var så vackra och så fina! Jag verkligen var stolt att jag hade så underbart vackra vänner ;) Sen började det. Alla sjöng jättebra och det var verkligen kul att titta på, förutom det regningaregniga vädret! Jah vi hade lite otur endå men jag måste säga att det blev lyckat endå! Det tycker jag, verkligen. Det gick också superbra när vi sjöng våran låt, haha den var kul!x) Kanske skriver ner den här på bloggen imorgon så får ni se den ;) Efter skolavslutningen var alla jätte frusna och många skakade tänder, det var faktiskt inte varmt ute! Men när vi kom in blev det på en gång mycketmycket bättre!:) Och föreldrarna hade faktiskt dukat upp ett bord bara till oss elever och Claes då ;D haha, undra om han tyckte det var kul att sitta vid ''barnbodert'' Men jag tror han ville umgås med oss i det sista iaf. Vi fick tårta,godis,chips,kakor jah allt mumsmums! ^^ Vi hade det verkligen jättemysigt, också spelade dom upp ett bildspel på oss elever i klassen när vi var små, haha, åh det var skojjit ;D I det sista var man faktiskt påväg att gråta men nej jag höll in dom, men Johanna&Emilia börja gråta och då kände man bara, ''fyh vad jag kommer sakna denna klass'' Fast jag kommer gå med några i 7:an och uppåt men endå, den här klassen vi var var ju bara bääst! Jag tycker om allihopa så mycket. Sen så åkte man hem i det tråkiga vädret, men när man kom hem så var det bara att ta av sig allt fint man hade på sig och bara slänga på sig myskläder. Men efter några minuter börja faktiskt mina tårar rinna ;) Jah det var ju ganska strange att jag grät efter men så är det med mig oftast ;) Nu sitter jag här och ska snart lägga mig i sängen och bara mysa och titta ut i genom fönstret och höra regnet falla, mysigt (y Vi hörs imorgon och ni får sova gott allihopa! Godnattkramar från mig (v




Min frukost idag ;)

Vardags outfit idag.

Hade också mina stora örhängen på mig idag :))

Genrepet idag i skolan.



Ett hjärta.

Min&Amandas bukett vi plocka idag i skolan :)))

Det här fick man när man kom hem från skoldagen, åh visst ser det gott ut?
Jah jag kan säga att det var godare än vad man kan tro ;)

Såhär såg min klänning ut idag på skolavslutningen. The secret is broken 8)

Pink LADY

SÖTA ERIK!

tjejorna.

DU ÄR SÅ VACKER MIN VÄN!♥

Emilias coola&fina frisyr hon hade ikväll



Förskoleklassen sjöng.

2:orna sjöng.

4:orna sjöng ''Living on the prayer''

5:ornas grymma låt.

Men föreldrarna var ju helt klart grymmast! ;D

Vi fick också en ros idag.

Avslutningen efter. -Dukningen till oss-

Ett sånt här kort fick man också på sin plats!:) Och Isas mamma har gjort dom,
åh dom var verkligen jättefina!:))¨

Tårtorna♥

Yummy.





Varje elev i våran klass fick faktiskt 200 kronor var! Aså fatta hur bra det är!:)
Men det var dom pengarna som blev kvar från skolresan ;)

Söta Stina!:)

Vi fick också en medalj ;) Cool vah? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback