BILDERNA.

BILDERNA FRÅN IGÅR:



MIN OUTFIT.

Mitt kort som jag gjorde till Simon :))

Ni som inte såg vad det stog så ser ni en närmare bild här :))

Maten vi fick! Underbart gott♥

yuuumy.

Den här bilden blev fin på min mormor! Jag Älskar Dig <3

detta var en av Simons ''plakat'' ;D

Och det andra. Erkänn att bilden är sööööt!?

BILDERNA FRÅN IDAG:


Målevi

Hihi :)

Syster (v

Deras lag. NI ÄR BÄST GSK/MIF:D



:)

VÅRA OTROLIGT SNYGGA PERUKER!:D

x))



så sööt.

Stationen vi hade.



Lyckliga Johanna (ditt lilla lyckobarn ;D)

MER. Lite godare i vardagen.

Kommentarer
Postat av: millis.

inte för att vara tyken men jag och lina fick sånna för peruker för ett år sen :D

HAHAAHAHAH :)

dom e c0000la

2009-06-14 @ 14:44:36
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback