Dagen slutar bäst med att bara koppla av (med en kopp te)

Gokväll kära bloggläsare!:) Jag är verkligen ledsen för imorse när jag inte kunde lägga upp bilderna från igår som jag tog, ni vet när jag var på studenten, så jag gör det nu!:) Jag kan ju berätta min dag idag på Målevi när vi hjälpte till på 12-cup :D Jah jag och dom andra har verkligen hatt en underbar dag! Bara varit tillsammans och jobbat lite också ;) Först när vi kom dit fick vi jobb att stå på en station för ''aktivitetsrundan'' dom hade det där, det var ju en bra idé faktiskt! På den stationen så skulle man kasta hästsko i ringar, jah först så verkade det kul att stå där för man trodde ju att massor skulle komma men nej, på en lång stund så kom det ingen verkligen! Åh, då hade vi tråkigt..Men sedan så kom det faktiskt många, och då blev det mycket roligare. Just dé jag glömde berätta vilka jag var med, jo jag var med Amanda&Lina :)) Sen när vi stått där i typ mer än en timma så orkade vi inte eller rättare sagt ville inte stå där längre, det var inte så kul plats heller, i skogen och lite mörkt sådär ;) Sen fick vi stå vid en annan aktivitet där man skulle kasta bollar i några hål, det var mycket roligare än förra, man försökte själv några gånger med ;) Alla ville verkligen träffa hålet längst upp för det var det högsta och gav 100 p. Amanda träffa faktiskt! Jättebra :D Det var också snyggt!;) Sen så åt vi en hamburgare och en dricka och då kom Johanna&Johanna ;D Den tiden som gick under hela tiden vi var där så var vi tillsammans, och vi hade verkligen underbartkul! Nu måste jag bara berätta en sak...Alltså ni kanske inte kommer tro det men det fanns såhär golfbollar man kunde köpa för 10:- tror jag och varför man skulle köpa det var för att dom skulle ha en tävling sen, och den gick ut på att alla som var med i tävlingen skulle stå bakom ett streck tror jag, sen stog det en pinne några meter bort och jag tror ni fattar vad det går ut på nu, jo man skulle kasta så nära som möjligt på pinnen ;) Och det som var så häftigt var att faktiskt JOHANNA J VANN DET!!:D Hör nu, Johanna&Johanna sålde dom där golfbollarna och när tävligen skulle börja så fanns det bara en kvar och då sa Johanna ''Amen jag kan vell köpa den sista golfbollen'' och jag lovar hon sa faktiskt att hon bara skulle skojja lite med att kasta bara för att vara med, så hon kasta bara (eller hon kanske sikta lite). Och sen så såg hon att den kom närmare än alla andra, och efter en stund ropa en man i högtalaren ''Den som vann var Johanna..Johanna Jingnäs! HAHA. SÅ KUL! Och vet ni vad, HON VANN 720:-!!! Jah jag vet det är helt overkligt iaf för mig men det är sant, 720 kr 720 kr !! Då blev vi så glada för hennes skull!:D Grattis ennu en gång Johanna!:D<3 Jah vi hade verkligen tur idag, för det hände en till sak som vi bara blev så glada för, Lina fick 40:- av sin mamma&pappa för hon skulle köpa något, och sen när vi stog vid bollplanket så var dom borta, helt borta! Och vi letadeoletade...Efter en lång stund så bara Lina hittar dom i gräset, fast vi hade letat där så noga så låg dom där! Jah det var nog Gud :D Klockan typ halv 5 så åkte jag hem eller cyklade, och jag sällskapade med Johanna J en liten stund också. När jag kom hem så duschade jag och sedan bara jag tog på mig en stor tröja jag fick idag och tog en kopp te och bara '' MMM.'' hehe. Nu har jag inget att skriva om mer. Så vi hörs imorgon!:D Puuuuuuusss och hade bäst ikväll!:)



Kommentarer
Postat av: johanna j ;)<3

tack elin, du är underbar. <3 (L) :D

2009-06-13 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback