Dålig upptradering...måste ändras!;)

Gokväll alla!:) Hatt en bra dag? Jag kunde/hann inte med att blogga idag, alltså på dagen ;) Jag har gjort ganska mycket. Som sagt så har jag ju skrivit om dagen igår men inte om den underbara kvällen som vi tillbringade på Valfjäll :) Åh, det är nog det mysigaste man kan göra på kvällarna, gå upp på en hög topp och titta på solnedgången tillsammans, ah verkligen underbart! Tog också ganska många kort när vi var där uppe, kanske inte lägger in alla eftersom alla är nästan likadana ;) Idag så har det varit en lugn men endå en dag man gjort mycket på. Först på morgonen så vaknade vi ju såklart, sen fick man höra att Frida&Daniels bil hade blivit stulen igårnatt, tråkigt! Varför finns det sådana människor?! Nu hoppas jag att det bara blir bra! Föresten så kom Frida hit för en timma sen, jättekul!:) Sen efter morgonen blev det såklart förmiddag och då bestämde familjen att gå en lång runda tillsammans :) Vi gick den vägen mamma&jag gick för någon dag sedan, så roligt var det! Vi prata,satt och titta på båtar&annat, tack för den stunden tillsammans med er familjen!♥ Blev faktiskt väldigt imponerad av Jonathan (min bror) att han orka gå hela denna väg, det var mycket duktigt!(y'
Sen så börja vi göra mat och sen åt vi, efter det så blev det lite vilopaus. Efter den sköna stunden så cykla vi ner och bada, det var faktiskt jättevarmt i vattnet, och det lovar jag! Fast lite smutsigt var det men endå avsvalkande :)) Och nu är jag hemma och har precis spelat kub (stavning?) med kusinerna och syskon :) Nu ska jag snart äta kvällsmat sen blir det eller jag hoppas verkligen det, att vi ska åka ut med båten en sväng, åh det skulle varit så myyysigt!:) Åka på kvällen och se solnedgången, underbar tanke bara ;) Jag hoppas verkligen vi gör det! Ha en underbar fortsatt dag så hörs vi imorgon! Tycker om er alla (L) puss&kram.




Vi var på norrvikarna igår :))



svartvitt.

here we racing to VALFJÄLL.

:)

Utsikt över kosters fina kyrka :))



Här är alltså toppen av valfjäll, vissa kallar den för knoppen ;D



Utsikten var ofantligt vacker!!



Olivia, Farmor&Farfar och Boni :D

Utsikten igen.





:)


BILDER FRÅN IDAG:


Massvis med båtar titta vi på.

Laaav yuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback