Solen kan vell komma?!

Godeftermiddag!:) Nu är jag ganska besviken men endå inte..jag beklagar igen att jag inte bloggade igår! Ni kanske inte tycker det gör något men det gör det ganska mycket för mig, för att nu så ska jag ju berätta om halva dagen igår och idag och det blir så långt inlägg men jag ska försöka kortfatta det!;) Igår så var jag ju i kyrkan på morgonen, underbart! Sedan så åkte ju mamma och jag till Knallen och leta efter skor. Och jag hitta det också! Jättefina var dom, det var typ som gladiatorskor men endå inte ;) Ni får se dom på Torsdag :D Sen när vi kom hem så åt vi och sedan var jag ute en lång stund. Efter det så var klockan redan 18.30 och då bestämde jag mig för att gå ut och jogga en runda, och med sällskap fick jag med mig mamma&olivia :)) Åh, det var verkligen hur härligt som helst! När jag kom hem så duschade jag och sen åt en smarrig kvällsmat och sen var det nattinatt för mig ;)

Idag så har jag ju varit i skolan. Skoldagen gick mycket bra! Vi har ju fått matteprov nu och det är 42 uppgifter i, och först så tänkte man..men vi har ju lång tid på oss! Men gissa, vi ska hinna klart med detta på TORSDAG! Jag är typ på 22 och vill verkligen hinna detta, man kan få max. 121 p och om man kommer över 90 är det godkänt! Åh, jag hoppas verkligen jag hinner klart och att det går bra för allihopa!:) Sen på idrotten skulle vi spela brännboll ute men det börja regna så vi fick vara inne istället, då spelade vi gränsbrännboll, jah..det var vell ganska kul (y) Sen var det lite mer lektioner men jah..dom är inte så intressanta ;) Efter skolan gick jag hem i det tråkiga vädret..Nu är jag hemma själv med Lisa&Jonathan, för att Mamma&Olivia är i stan. Lisa har två kompisar här och igentligen ville jag inte att dom skulle komma hit men aja jag överlever ;D Ikväll tänkte jag jogga en sväng men jag tror det inte blir så för vädret är bajs men kanske. Imon är det brännbollstunering! Det kommer nog bli kul. Fast nu får vi hålla
tummarna på vädret!! Hade bääääst och vi ses, pusss.

BILDER FRÅN IGÅR:


Mitt kaffe som jag drack igår :))

Annanasglass! MUUUMS.




BILDER FRÅN IDAG:


Dagens outfit.

Blus från H&M
Kofta från H&M
Halsband med ett par glasögon från JC
Jeans från Stadium








Kommentarer
Postat av: susan

sv: vad kul att du kommer fortsätta läsa min :)!

KLart jag kommer läsa din & komentera då också <3

2009-06-08 @ 17:24:11
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback