F-12 cup

Godmorgon alla  glada människor :) Har ni sovit gott? Ah jag har faktiskt sovit gott fast jag fick vakna tidigt idag. Idag ska jag faktiskt eller vårat lag ska hjälpa till med en grej på ''F-12 CUP'' som det heter. Det är en cup som är i Målevi, jah faktiskt här i Målsryd! Bra vah?;) Vi ska typ hjälpa till med att sälja lotter och allt kul dom har, det ska faktiskt bli kul :)) Så snart så ska jag cykla till Målevi, vi ska samlas där kl.09.00 och jag ska sällskapa med Johanna P dit ;) Men nu ska jag berätta lite om igårkväll. Jag hann ju faktiskt inte skriva ett inlägg igår, det var därför jag kom hem typ vid halv 8 och sedan så glömde jag att skriva...Men jag hann också inte för jag tittade på Talang 09 med och Berg Flyttar In ;) Men det var iallafall jättekul igår! Vi fick jätttegod mat och sånt och vi prata och hade jah verkligen kul :) Men nu måste jag verkligen gå så ni får faktiskt se bilderna senare idag från igårkväll! I'm sorry men jag har brååådis verkligen! Puuuuuussss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback