GLAAD!

Heej alla söta människor!:) Just nu är jag bara så lycklig, jah jag vet inte vad jag är det för men just nu älskar jag bara livet!:D Idag i skolan hade vi ju brännbollstunering :) Vi hade jättekul verkligen! Det var kul också. Först så kom jag till skolan och då skulle vi inte ha brännbollstuneringen direkt utan vi hade en lektion före fast bara i 35 minuter typ, och det var matematik ;) Sen så gick vi ut och samla våra grupper och sen gick vi till Målevi. När vi kommit dit så tog det en stund för oss att börja för allt var inte färdigt än, men sen så börja det! Vi spela inte först utan det var 1 match före. Vårat lag var faktiskt ganska bra om jag ska vara ärlig:)) Vi vann alla utom 2 matcher så vi kom inte till final men vi kämpade hur bra som helst tyckte jag!;) Matchen var i 20 minuter så man fick vara inne 10 min och ute 10 min så det var ganska lång tid. Amandas lag kom till final, först trodde jag att det var slut men nejnej nu skulle också lärarna vara med, så Amandas lag fick möta dom, haha det var verkligen en rolig stund att titta på ;D Några lärare sköt faktiskt ganska bra (y) Sen var det slut och jag gick hem med Johanna. När jag var hemma var jag så hungrig att jag börja göra min mat på en gång, det blev nudlar,te & lite grönsaker på ett fat, det mätta min mage och det var också gott! Den tiden som har gått så har jag mest legat och tagit det lungt, stekt lite i solen & spelat fotboll. Nu är jag faktiskt riktigt taggad inför vår match ikväll, det ska bli kul (Y) Nu måste jag packa mina grejor för snart ska jag gå till Johanna för hon ska skjutsa mig! Vi hörs imorgon, puss&kram och ni är så värdefulla!♥



MÅLEVI.

Här pågår en match.. ;)'

Finalen.

Och hon skjuter sedan så...

Sedan så springer hon allt vad hon orkar!


Förlåt för suddiga bilder men jag har zoomat in och då blir det inte så bra upplösning..
men detta är iaf Britta ;D

LOVELOVELOVELOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback