Gött med träning idag..

Halloj!:) Just nu sitter jag här vid datorn och knaprar på en melonbit och njuter av dagen. Idag så åkte vi ju till djurparken, och det blev ganska lyckat, men också ganska jobbigt ;) Alla dessa barn som tjatar hela tiden, Elin kan du bära min väska...Elin titta på det djuret..Elin vänta på mig! Osv. haha, men det gick suveränt ändå, man måste också tänka på att man var likadan när man var i deras ålder också ;) Det fanns också massvis med ungar på djurparken med, åh så söta dom va! griskultingar,giraffungar,björnungar och några andra djurarter :) Vi var där tills klockan va 12.30 tror jag, då samlades vi utanför djurparken och väntade på bussarna..det tog långt tid, men det kanske inte var så konstigt eftersom jag åkte med sista bussen ;) Och Millan hade jag som sällskap på vägen hem. Sen kom jag hem och packade upp allt jag hatt med mig, jah vi sluta faktiskt när vi kom hem :) Åt lite av det sista i min matsäck och sen så titta jag lite på TV medans jag åt. Om en timme så ska jag cykla till fotbollsträningen, och med sällskap så cyklar jag med Johanna,Annie& Emelie :) Så nu ska jag börja ta på mig mina träningskläder! Vi hörs imon, pusss.



Min grupp.

Det blev inte så bra bild eftersom griskultingarna rörde sig hela tiden, men visst
är dom söta?!

Grismamman. Ni ser nog det röda som lyser där borta, där låg faktiskt alla
griskultingarna och sov så man såg dom nästan inte;)

En gullig pingvin

Jag blir frestad bara jag ser på denna bild x)

En älg.

''We are the bearfamily''



Sälshow hade dom också!:)

Lunch.



Varg. Dom är så vackra tycker jag.



Här är en av mina favvodjur :))



Åh, är inte denna bilden för söt? så sweet♥



Afrikanska    vildhundar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback