Ikväll blir det mysigt!

Godförmiddag! Sovit gott?:) Sitter här och har tittat nu på nästan alla mina vänners bilder som jag har på min bilddagbok ;) Först var det typ 40 något och idag 30 och nu 0. Idag så vakna jag 08.14 exakt!;) Orkade inte somna om igen så jag gick upp och åt frukost. Efter det så gjorde jag igoning mig och nu är jag klar och har tid att sitta och skriva ett inlägg i bloggen;) Idag så ska vi nog till stranden igen, jag tror det blir Rörvik som igår, och där tror jag vi är nästan hela dagen :) Och sen ikväll kommer nog det bästa på hela denna dag som vi har bestämt, vi som är på Koster nu eller Kläpphagen, det är då våran familj, familjen Berg & farmor och farfar, vi ska gå/åka upp till Valfjäll som det heter, det är en plats ganska högt upp på ett berg, det är verkligen världens bästa plats att vara på när solnedgången börjar, och det är precis den tiden vi åker dit! Åh, jag bara ser fram imot detta, det ska bli så myyysigt♥ Vi ska också ha med oss fika dit med, och då tror jag jag tar många kort!;) Tyvärr så har jag inga bilder att lägga upp nu eftersom det är morgon fortfarande och jag har inget och ta kort på men det blir nog bra med bara ett inlägg hoppas jag:) Nu ska jag gå ut i det fina vädret! Jag saknar alla ska ni veta..hade bäst och jag tycker om er! Kraaaaaaam från mig //ßEeErGs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback