I(LOVE)VÄDRET ^^

Gokväll underbara personer!:) Sitter här i min mysiga pyjamas och är lycklig. Dagen har varit underbar, det har verkligen varit en sommarlovs dag! Åh, jag bara älskar vädret idag!:) Jah jag hade fel om vad jag skrev igår...'' Imorgon kommer jag inte göra någonting så då blir det säkert många blogginlägg'' Okej, vi kan bara stryka hela texten ;) Idag har jag faktiskt gjort mycket. Igentligen skulle det bli två inlägg idag men jag ska berätta varför det inte blev det...På morgonen när jag gjort färdigt mig så skulle vi om några minuter åka till mormor&morfar, och jag tänkte passa på att skriva ett kort inlägg :)) Först börja jag skriva, sen så råka jag trycka på en tangent så texten jag skrivit blev förstorad, alltså mycket stor text, först tänkte jag..jah det gör vell inget det blir nog säkert bra, men sen när jag skulle publicera det så var det bara vitt och det var bara bilderna som syndes, så jag fick tabort inlägget. Sen så tänkte jag skriva ett nytt men jag hann inte för då skulle vi åka. Men jag hoppas det inte gör något för er ♥ Ah, dagen hos mormor&morfar har varit helt sanslöst bra! Vi har varit ute mycket och hatt väldigt kul, ätit mycket gott & lite mer.. Jag kan ju berätta lite vi gjort idag iaf ;) Jo, när vi kom till mormor&morfar så väntade middagen på oss, eller det var precis klart. Jag var inte så hungrig så jag tänkte inte äta först men gjorde det iallafall jag var ganska hungrig endå ;D Efter maten så fick vi också jordgubbar&glass! (Y) Muuummaaa säger jag bara :)) Sen så har vi varit ute nästan hela tiden när vi var där, vi spelade fotboll,gick i skogen & hade så mysigt! Verkligen en perfekt dag för att vara ute. Klockan halv 5 typ så åkte vi hem. När vi varit hemma en stund kände jag mig så trött och kände verkligen efter en joggingtur, så jag jogga en sväng. Åh, ni skulle veta vad jag mådde gott efter det ;) Sen blev det kvällsmat och nu bara jag ska njuta av dom sista timmarna innan jag lägger mig och bara..''mmm, det är sommarlov'' Ni får ha en underbar kväll och hoppas ni hatt en bra dag som jag, vi hörs imorgon! Puuuussssssssss.



hade med mig lite grejer till mormor, t.ex böcker,pennfack,antecningsblok&solglasögon...

DAGENS OUTFIT!



Myyspyys vid KRANSMOSSEN.



-en bäck-

åh, tycker verkligen det är vackert och mysigt att gå små skogsstigar, och
att ta kort på.





Livsnjutare ;)

En bäck i svartvitt

Och i den verkliga färgen..vilken bild blev finast?:)



....

En gullig katt jag såg när vi var ute och gick...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback