Koster here we come!

Godmorgon alla glada människor!:) Sitter här och är påklädd&klar för dagen. Är också väldigt glad idag! Och ni kanske fattar varför...jo för vi ska åka till vårt underbara KOSTER!:D Och en sak till som jag alltid säger...att jag är lycklig!:) Och nu har vi äntligen packat klart och nu är det bara städningen som behövs göras men det går alltid fort! Satte alarmet på ringning idag och gick upp kl.08.00, var faktiskt ganska pigg idag som tur va :) Sen så efter frukosten och allt så kände jag verkligen för att bara göra mig igoning inför dagen så man inte behöver stressa med det sen, och det är inte så vanligt iaf inte enligt mig ;). Jag går nästan alltid i pyjamas till kl. 12 eller något och inte ens borstat tänderna ibland. Så nu är jag klar och behöver inte tänka på det sen ;) Som sagt så ska vi åka kl. 2 idag eller halv 3, vi får se. Det är ju inte så långt till Strömstad från Borås, och det är ganska skönt. Det tar typ 3 timmar bara :) Nu vill jag verkligen att det ska regna när vi åker bil, hela bilresan! Men det kan gärna sluta när vi har kommit fram till Strömstad och ska vänta där i 1 timme på båten nästan ;) Varför jag vill ha regn är faktiskt för att jag avskyr att åka bil när det är varmt ute, jag mår illa och blir så varm hela tin, så när det regnar så blir det skönare att åka bilresan och också mysigt ibland :)) Men ni som kanske inte ska åka någon lång bilresa eller inte åka någonstans alls, ni vill säkert ha blå himmel&sol, och det hoppas jag ni får!:) Men det får gärna regna vid oss.. tänk om regnet bara regna på vår bil, det skulle varit så coolt, men nej så är det ju inte.. Föresten, förlåt för det långa inlägget igår! haha, bara att se inlägget så orkade man inte läsa x) Men nu ska jag kontrollera min packning, sen ska jag också städa lite i mitt rum. När jag kommit till Koster så ska jag fråga farmor&farfar om jag får blogga på deras, och om jag inte kan göra det så vet ni ju inte..så då MOBILBLOGGAR jag er svaret idag när jag kommer fram! Men nu ska jag gå ut. Önska oss en härlig semester och ni får också hade! Ni är underbara! Puuss.



Min egna packning :)

Hitta den här lilla rackaren på mitt skrivbord imorse ;) Undra vart den kom ifrån?

DAGENS OUTFIT

Svart linne från CUBUS.
Afrikatröja från marknaden i stan.
Kortbyxor från Kappahl.
Strumpor från ?.

AFRIKA
v

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw cooling!!! min cooling hahah

2009-06-20 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback