Längtar....

Men tjenamors!:) Allt väl? Hoppas det. Just nu mår jag både bra&dåligt. Idag så hade vi en helt vanlig skoldag men endå inte. Dom lektionerna vi hade idag var matematik,naturvetenskap&bild. Och vet ni...VI FICK SPECIALMAT IDAG (Lyyyx)!! Åh jag bara älskade allting vi fick !♥ Först så skulle jag,tessan&amanda duka innan våran måltid, och varför just vi det det jag faktiskt inte varför men Claes hade bestämt det och så blev det ;) Vi gjorde namnskyltar,la ut blommor&dukade fint också :)) Sen så kom mattanterna med maten, och det blev..kyckligfilé,klyftpotatis och bearnaisesås! Åh, det var verkligen suuuper :D Äntligen riktiga kyckligfileér! Ah det var verkligen mycket gott. Efter allt så var alla ganska mätta men allt var inte klart än, utan efterrätten var kvar ;D Och det blev bara ännu bättre! Marängsviss fick vi. Inte en skål med färdig marängsviss utan vi fick ta, det fanns en stor skål med glass blandat med grädde tror jag, maränger,jordgubbar&chokladsås, nu blir ni nog frästade vah? Smarrriiigt måste jag säga (y alla åt jättemycket x)) Efter allt så var alla proppmätta och vi fick en liten rast innan nästa lektionen. På rasten så spela vi lite king och sedan hände det som inte fick hända...Stina hade spytt! Ah ni kanske inte tror mig men jo minsan här blev det lite för mycket i magen! Men det var inte konstigt för hon hade ätit 5 portioner med mat & en hel skål med marängsviss, inte undra på att hon spydde ;) stackaren. Men hon överlever och mår jättebra så ni behöver inte vara oroliga (a. Nästa lektionen hade vi sista matelektionen och jag hade några uppgifter kvar att göra. När jag var klar lämna jag in..jag var jätte nervöös för vad jag skulle få...och jah jag blev ännu nervösare för mitt resultat! Okej, max var 121 p man kunde få, 90 % var godkänt men vet ni vad jag fick...80 % !!!! Åh, jag är så besviken på mig själv, whyy mee?! Jag måste verkligen plugga sönder i 7:an på matematik för att kunna uppnå mina mål x) Men aja sånt händer... Efter skolan följde jag med Millan hem :) Hemma hos henne så var vi i hennes rum, övade på våran avslutningslåt & datorn :)) föresten...vi gick också ut med Millans hund Hugo ;) Vi hade jättekul :D Hon fixade också mig..bara håret. haha, upp med huvudet elin upp med huvudet..jah det är nog bara Emilia som fattar, förlåt jag är så seeg x)) klockan 17.35 kom mamma och hämta mig och vi åkte hem i det regniga och nu menar jag regniga vädret. Vi stanna kvar en lång stund i bilen när vi var hemma för att det regnade så mycket! När jag var hemma så packade jag ur mina saker från idag och sedan så åt jag lite med mamma och nu sitter jag med myskläder och tittar utanför fönstret..jah nu hoppas jag bara regnet öser ner idag och att det slutar för hela sommaren eller iaf får det inte regna imorgon eftersom VI ska ha skolavslutning UTE. Men nu skriver jag inte mer för idag utan det blir nog ett morgoninlägg imorgon så vi hörs då! PUSS&KRAM på er.




Dagens outfit.



You name it! ;)

Dukningen.

Skolans mat :// stackarna, tur för oss som fick värsta lyyyyx' (y

Emilia :))) Fotograf: Emilia

:))

Fotograf: Emilia





Kycklingfilé♥♥
Jag är ledsen att jag fick med ''vilda'' Kevin med på bild x))

Jordgubbar loves Elin Berg
Elin Berg loves Jordgubbar


Ja det är jag det ;)

Fotograf: Emilia. Åh, jag vill bara käka upp hela bilden!



här är iallafall jag som fotograf x))

WARNING FÖR ATT VISA BILDEN FÖR GOTTEGRISAR!



Sista bilden på allt gottigott :))



Klassrummet.

Laget (v

Här pågår fixning..

Erkänn att det inte ser ut som jag men jo minsan det är det, titta mitt
hår, det är jättelångt!!!

Gööllliga Huuugaan <3

duärverkligenvärldensgoastevovve:))

the weather is nogoood.


Kommentarer
Postat av: emilia.

2009-06-14 @ 14:47:12
URL: http://http:/emiliaelsaa.blogg.se
Postat av: emilia.

hihi , söta hugis :)

2009-06-14 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback