Längtar tills på lördag! (y'

Hej bloggläsare!:) Mår ni bra? Hoppas det. Just nu så är det mulet ute, tråkigt..men det har varit lite sol idag, hoppas den kommer tillbaka ;) Har precis ätit mat, lasange blev det :) Har faktiskt inte gjort så speciellt mycket idag, så jag kan ju berätta vad som händer senare idag. Idag lite senare så ska jag gå råslättrundan och fotografera lite tror jag, sen blir det utomhus hela tiden, jag har ingenting att göra annars ;) Sen i kväll så är det match! Äntligen, jag är faktiskt förväntansfull och är också ganska taggad :D Vi ska spela mot U-hamn faktiskt, och Johanna P ska stå hela matchen så då behöver man ju inte vara nervös för att stå, och jag är så lugn för jag vet att vi kommer vinna idag, jag är också extra lugn nu när Johanna står med, hon är så bra!:) Bloggar nog senare ikväll också. Just dé, på Lördag åker jag till vårat sommarställe 'KOSTER' och vi ska vara där i 2 veckor, och nu ska jag komma till saken...Om jag kommer blogga eller inte? Jo, jag tror faktiskt jag kommer göra det, för jag tror att Farmor&Farfar har med sin dator och jag får nog låna den, sen så kanske någon annan har med sig som jag får låna, ah..jag hoppas verkligen jag får blogga för där kan jag blogga om så mycket och typ lägga in 100 bilder/per dag ;D Åh, jag längtar verkligen...Man kan säga att jag växt upp på Koster, jag har varit där varje sommar, och jah jag tröttnar nog aldrig på det ;) Vi får också hoppas på BRA VÄDER med! Så man kan bada,sola&vara ute mycket. Men nu har jag ingenting mer på hjärtat att säga så vi hörs ikväll! Ha en superdag nu :) Puuussar&kraaamar.



Tänkte visa er min nya pimpning på min lampa ;)

Såhär ser vädret ut...ganska mulet men man kan iallafall vara ute, och det är mycket bra!:)

Kommentarer
Postat av: feeeeelicciaa.blogg.se

Heej !

hur får du bilderna överst på sidan ?

Du kanske inte förstår men om du gör det så skulle jätte gärna vilja veta :P

kram lisan

2009-06-16 @ 15:28:07
Postat av: feeeeelicciaa.blogg.se

Heej !

hur får du bilderna överst på sidan ?

Du kanske inte förstår men om du gör det så skulle jätte gärna vilja veta :P

kram lisan

2009-06-16 @ 15:28:29
Postat av: amanda johansson (:

elinberg, du är världsbääst på att fota!!<3:D

kram amanda (:

2009-06-25 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback