MIDSOMMAR, 19 juni.

Godmorgon på er!:) Sovit gott? Hoppas det. Sitter här och håller på att skriva en packningslista över vad jag ska packa tills imorgon när vi åker till Koster (och vi ska vara där i 2 veckor). Har precis ätit frukost och jag har ätit nästan en MIDSOMMARfrukost, jag åt faktiskt ägg ;) haha. Om ni har läst i förr-förra inlägget jag skrev så stog det ju att vi antingen skulle åka till Ramnaparken eller Anelundsparken, FEL! Anelundsparken, vad fick jag det ifrån? Jag hade tydligen hört fel x) Istället för Anelundsparken så skulle det stå Hofsnäs. Jag har faktiskt inte varit där, men mamma sa att det var jättevackert där och att man kunde bada och så :) Men vi har bestämt oss för att åka till Ramnaparken, men det beror på vädret..åh jag hoppas verkligen det blir bra nu, annars blir det vell här hemma och det är ju inte lika roligt att fira midsommar på! Så SOL&BLÅ HIMMEL vill vi ha idag!:D Om det blir det vädret så åker vi nog på eftermiddagen. Så nu på förmiddagen så ska vi packa, det är ju sådär;) Ni har ju inte kommenterat vad ni ska göra idag på MIDSOMMAR än så ni har en chans till att kommentera på detta inlägg:D Snälla, gör det, det skulle vart så kul att veta! Men nu måste jag skriva packningslistan färdig, jag tror vi syns ikväll för det blir nog ingen dator idag, det är ju midsommar ;) Jag ÖNSKAR verkligen er en underbar&lyckad midsommar! Många midsommarkramar från mig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback