Midsommaren blev lyckat endå!

Gokväll! Har ni hatt en underbart lyckad midsommar idag? eller kanske inte ska fråga det än, ni kanske fortfarande firar ;) Jag&min familj har iaf haft en lyckad midsommar tillsammans :) Det blev inte Ramnaparken idag, och då tror ni säkert att vädret förstörde men nej (kanske lite), vi kunde inte. Idag har det  varit ganska stressigt för oss med packningen, iaf för mamma. Hon vill bara hinna klart, och nu, nu på kvällen så är hon äntligen klar tror jag!:) Jag har också hatt det ganska stressigt idag men dagen har endå varit super! Först så vid kl.12 typ så gick jag en runda vid Slätthult, fotografera också ;) Sen när jag kom hem höll mamma på med maten, bara att se att snart ska vi äta detta goda är en underbar känsla! Och maten var, jah man kan inte beskriva, suuuuper,suuper,suuper osv. GOD! Vi åt färskpotatis,sill (Mo-brittas) sallad,och annat tillbehör! Åh, jag blev så mätt efter lunchen, när man gillar någonting så äter man faktiskt ibland mycket av det ;) Och nu ska jag faktiskt berätta...Jag har alltid sagt att sill är äkligt och att jag inte tycker om det, och jag hade faktiskt inte smakat på det innan tror jag, men när jag provsmaka denna Mo-brittasillen så var den supergod!(y' jag lovar er, och det är nog den enda sillen jag gillar nu, Mo-brittas :) ska faktiskt äta sill imorgon med, haha, jah jag tyckte det var så gott ;D Sen fick vi också efterrätten under dagen, och jag tror ni fattar vad det är för efterrätt eftersom det är Midsommar, jo..jordgubbar,glass,grädde&chokladsås! Mmmmm..marabou midsommar. Sen så har jag varit ute och gjort annat, t.ex packat ;) Och jag hade faktiskt tråkigt en lång stund på denna dagen, jag tänkte..''Ska man ha tråkigt på midsommar?'' nej. Sen så blev jag jättetrött, eller inte bara jag utan halva familjen, jag undra varför vi var trötta, mamma&pappa sa att dom sovit dåligt, men jag hade sovit gott och var pigg förut men sen så bara jag blev trött. Aja, så kan det va ibland ;) Sen så ville Lina vara med mig en stund,så hon frågade det vid 4 tror jag. Först ville jag göra det men sen så orkade jag ingenting helt plöstligt, så mamma sa att jag skulle vara hemma, hon sa också att det kunde bli stressigt för mig med packningen och annat så jag stanna hemma. Förlåt Lina, jag fick så dåligt sammvete :( Men du sa att det gick bra!:) Vi bestämde att vi kunde vara när jag kom hem från Koster istället, det blir nog ennu roligare och se varandra då :) Sen nu på kvällen så kände jag för att ta en joggingtur bara för att piggna upp, och det hjälpte faktiskt, efter den joggingturen så är jag glad&pigg nu :D För en timme sen så åt vi kvällsmat, det blev pastasallad ♥ det var också jättegott! Nu på kvällen ska jag bara ta det lungt och njuta av livet! Imorgon ''KOSTER here i come'' :D Åh, jag längtar bara att komma dit! Jag älskar verkligen vårat sommarställe där, där kan man verkligen livsnjuta varje dag av lugn och frid. Jag kommer också kanske blogga om jag kan på farmor&farfars dator, jag hoppas verkligen det för då har jag mycket att berätta för varje dag ;) Vi åker nog vid 2 imorgon och kommer till Koster typ vid kl.19.00. Bilresan är ju inte särskilt roligt men det kommer nog gå bra! Men nu ska jag titta på film. Ha en fortsatt underbar midsommarkväll nu och njut! Kvääällskraaaamaar från mig♥



En trött Elin..

-

Som ni märker på varje inlägg nästan när jag fotat, så fotar jag blommor. Men jag måste
berätta att jag älskar att fota blommor, men jag ska försöka ta kort på annat ibland också!:)



Midsommarblomma :)



Inte så roligt väder :/

Jag bara fick lust att ta kort på denna "midsommar"ängen ;) Det fanns TUSENTALS sånna här blommor hos Isabelle
som hon heter :)

Nästan samma bild som i förrgårr ;)

Den här med x)



Klotter.

Peace man ;D





Midsommarstång behövde vi inte, vi hade ju några hemma redan ;)

Min förrätt jag gjorde till alla vid lunch :)





Jag älskar!

Efterrätten (y



Findus v

Min tiger ;D

Kommentarer
Postat av: Carro

Jordgubbar(LL)

2009-06-20 @ 13:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback