Mör efter dagen...

Gokväll kära bloggläsare!:) Jag är ledsen att jag inte bloggat tidigare idag men jag har inte hunnit eller jo kanske några stunder som jag hade över men tjah det var jättefint väder idag så då ville man ju inte sitta inne ;)? För en kvart sen så kom jag precis in från en lång stund ute med familjen, vi gjorde en ganska lik lek som kurragömma, och den var faktiskt ganska ruuuulig (y' Sen så spelade jag fotboll med mina syskon och mamma, hihi. Det är så mysigt att vara ute med verkligen 'hela' familjen, det gillar jag! Idag så har jag ju som sagt varit i kyrkan, åh det var verkligen jättejättebra!:) Missionärerna var så bra och dom verkligen levde ett lyckligt liv, ta hand om fattiga och verkligen hjälpa dom är min dröm att göra själv i Afrika :) Efter kyrkan så blev det ICA MAXI, där handla vi lite. Hemma så har jag mest varit ute, kl. 17.00 typ så jogga mamma och jag, åh det var underbart! När vi kom hem så var jag så nöjd att jag verkligen joggat idag för jag ville verkligen det och så blev det, så nu sitter jag här helt mör efter..men på ett positiv sätt! Nu ska jag snart göra igoning mig och städa lite i mitt rum för det är ganska stökigt och sedan ska jag bara lägga mig i min säng, läsa en bra bok och bara somna gott...åh jag vill göra det på en gång nu bara för det ;D Ni får sova så jättegott så syns vi imon! Imorgon blir det inget speciellt för mig tror jag, så då kanske det blir många blogginlägg ;) Puuuss&Kraaaam och du är grym!



Awww.
jag älskar dig min guulligriiiis!

Det som gjorde denna dagen bättre ;) MELON,KAKOR & cashewnötter . muums

En fin bild på mamma&Lisa!;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Och där har vi goa, virriga Maria... ^^

2009-06-16 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback