Pigg:)

Godmorgon!:) Sitter här nu vid datorn påklädd och ska snart åka till kyrkan. Idag är jag pigg iallafall som jag är glad över! Idag som sagt ska jag ju till kyrkan, mamma&jag är dom som åker ;) Sen tänkte vi åka till stan och köpa avslutningsskor till mig, för vi har inte hittat det än! Och på Torsdag är det ju skolavslutning och det är bara denna dagen jag&mamma hinner köpa skor tror jag, annars jobbar mamma till på Torsdag tror jag så det blir idag, och nu hoppas jag vi hittar dom perfekta skorna med!;) Efter det kommer jag säkert hem och gör inte så mycket resten av dagen, eller jo..jag kanske ska ut och jogga en runda :) Men nu ska vi åka och vi hörs senare idag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback