Regnet har slutat!:)

Goddagens vänner!:) Sitter här med en mysig tröja och tittar ut och är nu glad, varför just nu? Jo för att regnet har slutat! Det har regnat hela dagen, och jag menar det. Det var nästan som man inte ville vara ute på hela denna dag men jag gick ut endå, det var ganska skönt ute men jag frös också så det blev inte så länge. Jah..jag har ju inte gjort någonting alls speciellt till den tiden som har gått, jag har bara relaxat. Men nu kan jag inte sitta här och mysa länge för snart ska jag till min kusin Simon som har tagit studenten, han ska ha en fest eller jah vad ska man säga, jag tror ni fattar ;) Jah det ska bli kul! Iallafall ennu roligare än att sitta här hemma :)) Vi kommer nog hem klockan 8 ikväll och jag kanske skriver ett till inlägg då och lägger självklart upp bilderna, men vi får se om jag hinner eller orkar ;) Nu måste jag fixa mig, puuuusss.


ObS: Har inte tagit några bilder idag, ikväll blir det många bilder jag sätter in, om jag ens hinner sätta in dom ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback