Saknar alla...

Gokväll alla underbara människor! Har ni det bra i värmen? eller ni kanske inte har någon sol hos er alls, det skulle vara mycket konstigt ;) Jag sitter här helt varm&svettig av vädret faktiskt, jätte vaaarmt väder är det! Fast lite tur har vi..det fläktar lite också :) För kanske en timma sen kom vi hem från en shoppingrunda eller man kanske ska säga en runda i Strömstad, vi köpte eller iaf jag köpte ingenting där, det är faktiskt svindyrt i Strömstad och faktiskt här på Koster med! Norskarna kommer snart ta över detta stället om dom inte sänker priset ;o och jag vill inte att det ska hända!;) Norge ligger inte långt ifrån här så det är typ tusentals norskar som har semester här, jah nästan varje person man går förbi och pratar, pratar norska x) Men det har iaf varit en mysig stund i Strömstad, det var Jag,Mamma,Pappa,Olivia&Jonathan som åkte (Lisa stanna hemma hos Farmor&Farfar ;) ) Vi åkte faktiskt med våran båt in :) Det var väldigt blåsigt och jätte stora vågor ute på havet så det var mycket gupp på vägen dit och lite hem med ;) Tänkte faktiskt mobilblogga ett inlägg när jag satt i båten..men gick det? nej. Man kunde nästan inte ens ta kort för att det guppade så mycket, haha. Jah när vi var där och gick runt i Centrum så var det mycket varmt, man nästan kände sig svimfärdig. Som sagt så köpte jag ingenting men dom andra köpte men inte så mycket. Sen efter en stund så blev alla hungriga och vi försökte hitta en bra resturang att äta på, först en pizzeria,sen en pizzeria till & tillslut blev det ett kaffe vi bestämde oss för. Där fanns det mat,baugetter,toast och annat mumsigt :)) Men jag var inte så hungrig så jag tog en vanlig toast med skinka och ost ;) Dom andra tog baugetter och Boni lasange. Det var jätte skönt att bara sitta på en stol och koppla av och va lite ifrån värmen :) Sen typ vid halv 4 så åkte vi hem igen. Så nu har vi kommit hem och varit ute lite, senare så ska vi äta pastasallad, och sen ska jag bada ett kvällsdopp ♥ Förmodligen med någon i min familj :)) Åh, jag saknar många nu när man varit borta ganska länge ifrån kompisarna och alla som man känner, jag vill bara ge alla en stor kram! ;) Men jag får se dom om några dagar och det blir väldigt skönt att veta! Men nu ska jag ut i värmen igen, hade bäst och vi hörs imorgon!:) puss&kram från mig v.



Vi såg en båt åka förbi oss vid hamnen, åh den var verkligen fin och så stor :) En sån skulle man vilja ha ;) Fast våran
båt är fortfarande BÄST!:D

Segelbåt.



Strömstad.



Inne i en affär.

Jonathans mat ;)

Mammas mat.

Och min toast :D



Sånna här båtar är för fräna aså! Det är sånna som åker JÄTTEJÄTTESNABBT!

fyr

DAGENS OUTFIT!

Kommentarer
Postat av: mormor sigun

tack elin för jätte fina kort.längta efter er allamorfar hälsar vi ses snart älskar er alla

2009-06-26 @ 09:59:11
Postat av: Amanda Marklund

Saknar dig Elin det verkar som om att du har det underbart på Koster hoppas vi ses när du kommer hem du kan vell ringa eller not puss på dig.

2009-06-26 @ 12:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback