Trött.

Gokväll!:) Idag har jag hatt en underbar dag. Som jag skrev i morgoninlägget så skulle jag ju vara med Hannah W idag. Åh, vi hade verkligen superkul tillsammans!:D Vi har spelat Wii,gått ut med Zack (deras hund) en sväng,kollat film en stund,spelat kort och mera(y Hannah är en sån go kompis, hon&jag kan prata om nästan allt :) Tack,tack för denna underbara dag med dig Hannah!♥ Hannah gick typ hem vid 5 för hon skulle rida lite senare och då skulle hon hem först en liten stund så då gick hon. Efter hon gått och vi sagt hejdå så gick jag in och gjorde kvällsmat. Jah ni kanske tycker det är tidigt men det är inte konstigt..jag hade inte ätit någon lunch idag. Jag kunde igentligen äta kl.12 för då gick Hannah hem och åt men jag var inte hungrig så jag åt inte. Sen så var jag ju med Hannah resten av dagen men jag var inte så speciellt hungrig då. Men efter Hannah gått hem så kändes det lite så då laga jag en smarrig middag till mig :) Makaroner,kötbullar,morotsklyftor & avokadobitar, mums♥ Ikväll så ska jag nog lägga mig ganska tidigt, jag vet inte varför jag är trött men det kanske är för att jag har gjort ganska mycket i den här veckan, så det kanske inte är så konstigt ;) Imorgon är det ju Midsommar!:) Åh, det är så roligt och mysigt att fira midsommar, extra mysigt och roligt är det när man är och firar med familjen också ;) Jag bara älskar midsommar maten man får, färskpotatis,sill och det andra goda man äter, speciellt jordgubbarna ;D♥ Vi vet inte riktigt än vart vi ska vara, men antingen blir det Ramnaparken eller Anelundsparken. Hoppas vi också får fint väder och jah hoppas också att det finns någon midsommarstång i närheten som man kan dansa runt ;) Ni kan ju berätta/kommentera vad ni ska göra imorgon på Midsommar, det skulle vart jättekul och veta det ;) Ikväll kommer jag nog byta min header på min blogg, jah jag gjorde faktiskt en ny för en halvtimme sen typ, hoppas ni gillar den! Ha en underbar,mysig kväll så synes vi! Puuusss v




När hannah och jag var ute i skogen och skulle sätta oss vid det ''lilla huset'' och prata :)
Jag kan berätta att jag inte hade med mig mobilen när Hannah och jag va, men jag hann iaf
ta kort när vi var i skogen ;)

Lilla huset som vi kallar det, det kanske inte syns så bra men ni ser nog lite av det :)



:)



Ett kryp jag tog kort på som satt på Hannahs luva ;D





My yummyfood (v

Myspys
med katten min :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback