Underbar morgon..

Godmorgon! Har alla sovit gott?:) Hoppas det. Idag vaknade jag kl.06.30 av mitt alarm, stanna kvar lite i sängen en stund..sen så tänkte jag bara ''Åh, vilken underbar dag'' Fast alla dagar är bra men jah jag bara kände det inom mig ;) Sen gick jag upp och ner till köket och åt frukost. Efter den smarriga måltiden så gjorde jag igoning mig och nu sitter jag här och har ganska lång tid över på mig till skolan börjar, då kan man bara njuta :)) Idag är det ju brännbollstunering och vi skulle komma ombytna till skolan, alltså ha våra idrottskläder, för tuneringen börjar 9 ;) Jag duschar nog hemma idag för det kommer bli så lång kö annars i skolan så det blir nog bäst. När jag kommer hem ska jag nog äta mat för jag ska inte äta i skolan, det blir korv med bröd och det är jag inte så förstjust i..Sen i kväll blir det match mot Dalsjöfors i Dalsjöfors ;D Nu ska vi vinna tjejer! Jag känner på mig att vi kommer vinna eller att vi spelar lika, hoppas det går bra för oss!:) Klockan 17.30 samlas vi i Dalsjöfors och jag tror vi spelar klockan halv 7, så kom och titta om ni vill ;) Nu har jag inte så mycket att säga så vi ses senare idag, PUSS&KRAM♥
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback