måndag 1/6-09

Hallå där!:) Stekat idag? Ah det är mycket varmt, faktiskt mer varmare än igår, idag när jag fråga hur många plusgrader det var så var det 33 +!  Idag har det ju varit skola såklart, vi fick också reda på våra brännbollslag och vi ska gå med dom imorgon med, ja just dé jag har ju inte berättat :) Vi ska åka till djurparken imorgon ;) Roligt jag vet ;)(Y) Och kanske jag inte har berättat om brännbollslagen med, jo vi ska ha brännbollstunering nästa vecka och då är hela skolan med utom förskolan då, och vi tävlar med varandra och så, det är faktiskt ganska kul!;) Och jag har också ett ganska bra lag med. Efter skolan blev det hem till Amanda med Amanda såklart & Millan. Vi skulle först äta hos henne, sen när vi var klara kom Millans pappa och skjutsa oss till Lindåsa (en sjö) ÅH det var underbart att bada verkligen! Och det var också ganska varmt, jätte härligt!:) Vi var inte ensamma där utan några tjejer ifrån 5:an var där också, men vi bada med dom också så det var helt okej! Men sen precis när vi var klara kom massor av ungdomar som skulle bada och då hade vi tur för om vi skulle badat mer skulle det bli fullt i vattnet och trångt, också kö till lijanen som hänger vid ett träd. Sen så åkte Millan hem med sin mormor och Amanda och jag vänta på att dom skulle svara hemma, alltså det var upptaget och mamma skulle hämta oss så vi fick vänta en liten stund, men det blev inte tråkigt för det utan vi hade kul då med ;) Sen kom mamma och så skjutsa hon hem Amanda och sedan åkte vi hem. Hemma har jag varit ute och hoppat & spelat fotboll !:D Så jag har varit ute nästan hela dagen, och det känns skönt nu när man ska gå och lägga sig med ;) För några minuter sen så åkte vi till ICA HJÄRTAT och köpte matsäck till mig och mina systrar tills imorgon då (DJURPARKEN) Och nu ska jag göra igoning mig och njuta av allt. Ni får hade bäst och ni är grymma ♥ KRAMKRAM.



Tog lite kort på vägen till skolan...

:)

-Lindåsa-    FOTOGRAF: Emilia :)

I LOVE IT!

Splaaaash!





Moi :)     fotograf: Amanda.

En till splashbild! Om ni undrar så har inte jag tagit bilderna där någon hoppar ''splash
 utan någon av mina vänner ;)

Wiii, haha xD

Tagen av Amanda, rikigt cool bild !:)





My kvällsfood :))<3

Det blir mycket mysigare och godare med kvällsmat när man sitter ute tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: emilia.

det var mysigt :)

2009-06-02 @ 15:55:47
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback