Good day!

Hejsan på er alla bloggläsare!:) Åh, jag blir bara så arg på mig själv, för 1 minut sen så var jag nästan klar med dagens inlägg alltså denna dagen, och jag som är så klumpig tar bort HELA INLÄGGET! :@ åh nu är jag sur, men nu får jag inte tänka på det utan skriva ett nytt inlägg, det ordnar sig endå ;) Idag i skolan så har vi inte hatt något speciellt, jo vi titta på fritids repetion på deras melodifestval dom skulle visa upp i kväll. Dom var verkligen jätte duktiga och roliga också (y) Efter skolan så följde Millan med mig hem :) Jah, vi keka lite först och sedan så var vi ute lite, satt vid datorn&prata som alltid ;) Sen klockan 5 så kom Millans pappa och hämta oss, vi skulle till Millan. Där så tog vi lite kort med min mobil och Millan packa upp lite grejer och vi hoppa också lite. Efter en halvtimme typ så åkte vi till Målsryd. Ni som undrar varför så skulle vi titta en gång till på Melodifestivalen dom skulle visa. Det var ju inte likadant som förra utan dom hade en scen och riktiga mikrofoner och sånt så det var ju extra roligt att se på!;) Dom var precis lika duktiga ikväll också,  dom är verkligen modiga dom barnen :) Sen så gick jag&Olivia hem när det var slut. När jag kom hem så tittade jag lite på TV och sen kom mamma hem och hade handlat, och hon hade också handlat kvällsmat, en matlåda (a) med kycklig,ris,curry,minimorötter&brokolli, mumsigt var det!♥ Nu sitter jag här och ska snart göra igoning mig för natten och sedan ska jag ut och spela lite fotboll, det är alltid kul att göra innan man går och lägger sig!:D Ni får hade bäst och vi hörs imorgon!:) Kraaaaamar// www.beeergs.blogg.se®



Innan våran sista lektion i skolan så hade vi rast. Då tillbringade alla att titta på
5:orna när dom spela brännboll :))

Tog lite kort när jag var med Millan.



Millan som fotograf och modell ;) Visst är den cool?

Haha. Jag tog kort på Millan idag när hon hoppa från våran terass x))

Den här bilden älskar jag bara, det är Millan som tagit kort på den, åh vad fin den är!:)

Och denna med!!

The best girl on ''stå på händer'' :D

Hitta den här vackra blomman i vår trädgård. Det är inte många som har en sån fin blomma
i sin trädgård! eller? ;)

Den här har millan tagit :) Fin! Jag tycker faktiskt blommorna liknar flamingos x))

You&Me

Millan kekar gooodis.

-Melodifestivalen-

Första bidraget. EMD- baby goodbye :))

Lilli&Sussie - Gimme gimme gimme

Alcastar - Stay the night.

Carolina af Ugglas - Snälla Snälla Snälla... åh Emla är så söt!:)



Hihi. Han som står längst fram heter Alexander. Han är för charmig!:)

Verkligen det roligaste och coolaste bidraget! haha detta är Lordi med Hard Rock Halleljuha xD
Haha, aså fyh vad man skrattade! Dom var så sööta.



Markolio ;)

Min syster som mimar till Så vill stjärnorna - Molly Sandén, du är så gullig! Älskar dig ♥



Alla som var med och som stog bakom scenen ;D

Vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback